Världens bästa spel-låt: Gruppspelet!

Backloggens befriare
Skrivet av Mattias Frost:

0p till en så fräsig låt.

Nu väntar två grupper där det egentligen bara är två låtar jag har har en relation till, så får lyssna in mig ordentligt när grupperna drar igång.

Nej, usch och fy säger jag

signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Då är omgång 2 igång i grupp I och grupp J!

signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Sådär.

Då var första omgången i grupp I och J bokförda.

Inga större skrällar, antar jag?

Mer än att båda låtarna som gick alla sina matcher garanterat är utslagna.

signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Så!

Grupp M och grupp N är lottade!

Väldigt intressanta grupper!
Slutspelet är ju långt bort, men jag känner redan nu hur otroligt spännande det kommer att bli!

signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Fick feeling!

Grupp O och grupp P är också lottade!

Nu är hälften av grupperna lottade! Huzzah!

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Så!

Slutspelet är ju långt bort, men jag känner redan nu hur otroligt spännande det kommer att bli!

Kul att du är så motiverad och att du får någon form av vinning av det hela - för det ligger ju en hel del arbete bakom detta! Som en aktiv deltagare i denna tävling så får jag tacka för ditt fortsatta engagemang.

Backloggens befriare
Skrivet av BlueTeam:

Kul att du är så motiverad och att du får någon form av vinning av det hela - för det ligger ju en hel del arbete bakom detta! Som en aktiv deltagare i denna tävling så får jag tacka för ditt fortsatta engagemang.

Tack! Tycker mest att det är kul, förutom när jag är väldigt trött ibland på tosdagar/torsdagar och måste skynda hem från jobbet för att hinna i tid! (slutar ibland 1930 och det kan bli väldigt tight att hinna till 21!)

Och ja, det blir några timmar i veckan, men som sagt, det är också väldigt kul att se allt växa fram!

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Så!

En liten justering, 3:e låten i grupp N ska vara "Bandit Radio - S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky". Superviktigt! ;D. Ska bli intressant att se hur det går för den sen

Vill förövrigt också passa på att tacka dig för allt jobb du gör!

Backloggens befriare
Skrivet av Sapiens:

En liten justering, 3:e låten i grupp N ska vara "Bandit Radio - S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky". Superviktigt! ;D. Ska bli intressant att se hur det går för den sen

Vill förövrigt också passa på att tacka dig för allt jobb du gör!

Tack! Var lite vårtolkat vad som var vad i den titeln, men nu fattar jag hur det funkar. Tolkade det som att Bandit Radio var ett artistnamn.

Har dålig koll på S.T.A.L.K.E.R. spelen.

Och tack!

signatur

Ad hoc addendum

Dec
Medlem

Grupp O har bara en Youtube-länk i listan.

signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Backloggens befriare
Skrivet av Dec:

Grupp O har bara en Youtube-länk i listan.

Tack.

signatur

Ad hoc addendum

Skriv svar