Final Fantasy VII återskapat i Unreal-motorn
Sebastian Lind:
Introt till Final Fantasy VII återskapat i Unreal-motorn
Så svårt var det väl inte?
Jag talade givetvis om rubriksättning rent generellt. Den här rubriken ser jag som sagt inget fel med så den är inte i behov av ändring. Vi har underrubriker av en anledning.
Tråkigt att du ogillar rubrikerna så! Personligen anser jag inte att rubriken är missledande, särskilt inte som den efterföljande underrubriken direkt fyller på med mer information om vad nyheten handlar om.
Rubriksättande är dessutom bland det svåraste som finns inom journalistisk verksamhet, så att kalla det för en "simpel uppgift" är att underdriva rubrikens funktion väsentligt.
Det har gått 10 år nu. Ska du inte ändra snart?
Haha skämt å sido, såg inlägget helt random. Tycker fortfarande att det är missvisande
Det har gått 10 år nu. Ska du inte ändra snart?
Haha skämt å sido, såg inlägget helt random. Tycker fortfarande att det är missvisande
Haha, jag har legat vaken varje natt i 10 år och funderat på det här... "kunde jag ha gjort något annorlunda?"
Efter 10 år och mycket samtalsterapi har jag dock kommit fram till slutsatsen att nej, det kunde jag inte. Jag står fast vid att detta sannolikt är den bästa rubriken i FZ:s historia, den är ljuvlig och smäcker. Vi hörs om 10 år igen. Jag kommer att dö på den här kullen om så krävs.