Quiz – Vad kan du om postapokalyptiska spel?

Robot
Quiz – Vad kan du om postapokalyptiska spel?

Horizon Forbidden West är snart här. Det pre-firar vi med ett postapokalyptiskt quiz.

#fz, #quiz


Medlem

signatur

"There will be another time"

Medlem

Har inte spelat alla spelen så lite klurigt, chansade på två frågor och där blev det fel.

Medlem
Medlem

Nöjdofröjd! 🙂

Medlem

Blir att börja förladda Horizon imorrn <3. Fortfarande lite oklart hur man uppgraderar när man köpt ps4-verran dock:-S. Kanske man får ta när man snålade med 110:- ^^.

Medlem

Med mitt usla minne är det här ganska bra score 😅

Medlem

2 chansade jag på o de 2 failade jag på.

Medlem

Slarvade på Wasteland-frågan. Borde ha vetat bättre.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Mitt resultat: 8/10.

Blir att börja förladda Horizon imorrn <3. Fortfarande lite oklart hur man uppgraderar när man köpt ps4-verran dock:-S. Kanske man får ta när man snålade med 110:- ^^.

Förmodligen så kommer man kunna uppgradera till PS5 versionen samma dag som spelet släpps d.v.s. 18/2.

Citat:

Players who purchase Horizon Forbidden West on PlayStation 4 will be able to upgrade to the PlayStation 5 version for free.

https://blog.playstation.com/2021/09/04/pre-order-horizon-for...

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Med tanke på att jag inte spelat hälften av dessa spel (aldrig spelat Horizon spelet) så är det ganska bra resultat IMO

Medlem

Första gången jag får alla rätt på ett FZ quiz. Har blivit ett och annat postapokalyptiskt spel genom åren. Favoriten är nog ändå Fallout: New Vegas.

Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

Förmodligen så kommer man kunna uppgradera till PS5 versionen samma dag som spelet släpps d.v.s. 18/2.

https://blog.playstation.com/2021/09/04/pre-order-horizon-for...

Så funkar det nog. 👍

Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

Mycket spel här som jag inte lirat...Det gjorde mig dock lite halvsugen på att dra igång Telltales Walking Dead igen.

Testpilot
Geeks Gaming

Mja, nog hade man hyfsad koll

Fragtjuv

Ibland har man tur!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ett par gissningar men det gick ändå.

Medlem

signatur

Styret upp och däcken ner

Farornas Konung
Medlem

Skönt att veta att jag (kanske) överlever apkalopsen.

Medlem

Mitt bästa quizresultat hittills, tror jag. Men så har man ju också dille på postapokalyps och undergång

Medlem
123
Skriv svar