Höga betyg världen över - för Total War: Warhammer 3

Robot
Höga betyg världen över - för Total War: Warhammer 3

Strategi-trilogin avslutas med goda vitsord.

#betyg, #warhammer-3


Vilket inte är mer än rätt. :smirke:

Medlem

Förladdat o klart på xbox gamepass Go MS!!!

Inaktiv

Skönt å höra.
Känns som det var längesen nåt spel i min smak fick höga betyg lol

Medlem

Riktigt nice, jag är redo!

Medlem
Skrivet av robbis:

Förladdat o klart på xbox gamepass Go MS!!!

Jag körde pre-install imorse, men, den var klar på några sekunder. Så fattar inte varför jag inte fick ner spelet


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Väl förtjänt och inte det minsta förvånande. TWWH serien är nog en av de mest välsmidda spelhantverken.

Medlem
Skrivet av Issue:

Jag körde pre-install imorse, men, den var klar på några sekunder. Så fattar inte varför jag inte fick ner spelet

Det tänkte jag inte på satte igång den igår och gick där ifrån. Får kolla i em.

Medlem

Verkligen kul! Och det kommer bara bli bättre och bättre!

Skrivet av Issue:

Jag körde pre-install imorse, men, den var klar på några sekunder. Så fattar inte varför jag inte fick ner spelet

Skrivet av robbis:

Det tänkte jag inte på satte igång den igår och gick där ifrån. Får kolla i em.

Tydligen är det 17 mb du för laddar, den förladdningen är kl 16 (vår tid) 15 i england. ^^

Inaktiv
Skrivet av Ruskendrul:

Väl förtjänt och inte det minsta förvånande. TWWH serien är nog en av de mest välsmidda spelhantverken.

Verkligen. Tog många år av tjat från communityn innan de gjorde det. Och de har verkligen vårdat varumärket bra. Det har varit genomgående rakt bättre än de andra total war.

Skribent
Skrivet av anon_78917:

Verkligen. Tog många år av tjat från communityn innan de gjorde det. Och de har verkligen vårdat varumärket bra. Det har varit genomgående rakt bättre än de andra total war.

Jag undrar om de skulle kunna göra Total War på WH 4K? Jag vet att det verkar lite känsligt att gå till skjutvapen, men jag tror de skulle kunna lyckas.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag vill så jävla gärna gilla dom här spelen men striderna ser så förbannat tråkiga ut.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Jag vill så jävla gärna gilla dom här spelen men striderna ser så förbannat tråkiga ut.

Man kan ju spela spelet helt utan att sköta striderna själv.

Inaktiv
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag undrar om de skulle kunna göra Total War på WH 4K? Jag vet att det verkar lite känsligt att gå till skjutvapen, men jag tror de skulle kunna lyckas.

Skjutvapen har fungerat förr Kanske inte på samma sätt, men ja - jag tror nog det hade fungerat men man hade nog fått göra striderna lite mer komplexa.

Skribent
Skrivet av anon_78917:

Skjutvapen har fungerat förr Kanske inte på samma sätt, men ja - jag tror nog det hade fungerat men man hade nog fått göra striderna lite mer komplexa.

Ja, min favorit-del Empire hade ju skjutvapen, men det kan bli lite mer komplext när det börjar handla om automatvapen och bolters. Känns ju som deras spelmotor är främst gjord för medeltida slagfält. Men jag skulle gärna se dem försöka för jag tror det skulle kunna bli riktigt bra.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ifall det inte var tydligt så började förladdningen av spelet idag klockan 16.00 svensk tid, har ni startat den tidigare så får ni nog kolla en extra gång.

Medlem

Japp den håller på att dra ner 113 gig as we speak.

Medlem
Skrivet av Doomed Devil90:

Tydligen är det 17 mb du för laddar, den förladdningen är kl 16 (vår tid) 15 i england. ^^

Hhaha då är det nödvändigt att ha en förladdning... ladda hem 17 mb nu och 70gb sen

1
Skriv svar