Pokémon Scarlet och Pokémon Violet utannonserat
Hm, ifall de kör vidare med open world-konceptet, och samtidigt släpper spel årligen, känns det som lite för lite tid för att verkligen hinna finslipa spelen.
Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16
Mjölka på, kom det inte nyss ett pokemon spel
Diamond och Pearl är gen 4 remakes, Legends Arceus är ett "side game", Scarlet och Violet är en ny generation.
Du har rätt ändå, men förklarade lite
Förutsatt att vi inte är en pöl av brinnande nukelär gegga vid den tiden dvs
Fallout: Sweden.
Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16
Hm, ifall de kör vidare med open world-konceptet, och samtidigt släpper spel årligen, känns det som lite för lite tid för att verkligen hinna finslipa spelen.
Open world är bekräftat via deras Twitter.
🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB
Taggad på open world. Legends Arceus gjorde ett bra jobb med känslan av att fånga Pokémon. Får vi något liknande med städer, gym och tränare så kan det bli kanon.
För första gången på länge kommer jag nog skippa det vid release. Blir bara så besviken varje gång jag ser spel som BotW, Legends Arceus eller tom Sword/Shields "öppna värld" delar. Dom har ett så bra koncept, men som blir så begränsat med tekniken dom har tillhanda. Om Nintendo bara kunde komma ikapp med sin teknologi och inte leva i typ två generationer bakom hela tiden...
Alltid känslan av "what could've been" med deras spel.
P.S. Ska tillägga att det inte är helt och hållet "låg" grafik som stör mig. Utan att det är noll drawdistance ofta, eller så blir frame-rate i låga 20-talen som blir störigt. Bryter inlevelsen.