Elden Ring-världen ska expandera till "allas dagliga liv"

Robot
Elden Ring-världen ska expandera till "allas dagliga liv"

Hur vill DU göra ditt liv plågsa... förlåt, roligare med Elden Ring?

#elden-ring


Medlem

De kan öppna restauranger med inriktning på stark mat. (Hajar ni?) hue hue hue...

Medlem

I våra daliga liv? Iduno typ en tandborse som ser ut som dom d'r stora larverna som skjuter grå magic på en?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Nu vet jag att man skulle svara med något roligt, men vill ändå ge ett seriöst svar där jag hoppas att Bandai Namco/FromSoft ger licensrättigheter till First 4 Figures, och att de gör något i stil med hur de gjorde Sif-statyn.

Medlem

Lika mainstream som CoD snart

Medlem

Plånböcker de gömmer världen över och när man öppnar dem blir du sprayad med sömngas. Du vaknar sedan upp nån annan slumpmässig plats ^^

Inaktiv

Elden ring GO som man fysiskt går runt i sin stad och om (NÄR!!!) man dör så måste man gå tillbaka till sista checkpoint (lost grace) och sedan tillbaka till platsen man dog. Blir mycket kaloriförbränning och svordomar

Skrivet av anon_119148:

Elden ring GO som man fysiskt går runt i sin stad och om (NÄR!!!) man dör så måste man gå tillbaka till sista checkpoint (lost grace) och sedan tillbaka till platsen man dog. Blir mycket kaloriförbränning och svordomar

Fast en bra ursäkt när man inte kommer till jobb! Man har helt enkelt inte lyckats komma förbi fienden på väg dit


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Redaktör

"Hej chefen, jag kan inte komma in i dag pga jag dog."


signatur
Medlem

Välförtjänt framgång för spelskaparna.
Årets spel hitils helt klart.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Elden ring GO som man fysiskt går runt i sin stad och om (NÄR!!!) man dör så måste man gå tillbaka till sista checkpoint (lost grace) och sedan tillbaka till platsen man dog. Blir mycket kaloriförbränning och svordomar

I detta elden ring go så vill jag kunna lämna AR(augmented reality) meddelanden. Så att jag kan skriva "but hole" på passande ställen och lura folk att vanliga väggar gömmer hemliga dörrar.

Inaktiv
Skrivet av Tomas Helenius:

"Hej chefen, jag kan inte komma in i dag pga jag dog."

21 gånger vid skrivande stund

Medlem

Tappar håret igen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vore ju en trevlig överraskning att bli tvångs-teleporterad när man öppnar kylskåpet för att se efter om det finns något att fylla buken med.

Git thin.


signatur

Constants and variables

Medlem

När man öppnar garderoben så är den utbytt mot en jävla mimic.. det som väntar där inne är två stor armar som greppar tag i dig, en enorm tunga och massiva tänder.
Och.stt man fastnar i en garderoböppnar-animation och därför inte kan dodga fast du ser den jäveln..

Medlem

Tror vi får nöja oss med att stöta på meddelanden som "but hole ahead, therefore two fingers.." överallt i samhället om From får som de vill.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

21 gånger vid skrivande stund

Det står en ryttare på vägen med ett stort spjut och sköld. Han vägrar släppa förbi mig. Har dött 22 gånger nu och tappat alla runor, så jag kommer inte in idag...tyvärr...

Skrivet av BeardedRobot:

Tror vi får nöja oss med att stöta på meddelanden som "but hole ahead, therefore two fingers.." överallt i samhället om From får som de vill.

Värsta är väl att det där skulle inte ens vara svårt att implementera med en mobil app...


signatur

"Writer and Fighter"

Geeks Gaming
Skrivet av anon_119148:

Elden ring GO som man fysiskt går runt i sin stad och om (NÄR!!!) man dör så måste man gå tillbaka till sista checkpoint (lost grace) och sedan tillbaka till platsen man dog. Blir mycket kaloriförbränning och svordomar

Det är något med att ha en folksamling som står och skriker frustrerat på en plats timme in och timme ut som tilltalar mig.
Detta låter som en väldigt bra idé 😁

Medlem

Självkörande bilar som försöker meja ner en låter mer som ett Earthbound-relaterat problem

Medlem

De får gärna förvandla mitt kälkarutrymme till en episk dungeon fylld med tjusig loot


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Dom nerfade precis min build i botten. Men så är spelet. 115 timmar in och på andra varvet och allt jag siktat på är kört i botten.
Bara att anpassa sig......


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Dom nerfade precis min build i botten. Men så är spelet. 115 timmar in och på andra varvet och allt jag siktat på är kört i botten.
Bara att anpassa sig......

Att ha utnyttjat Deathrot buggen är ingen build

Medlem

Ett nytt Disneyland fast då .... Elden Ring land. Stor risk man inte återvänder från vistelsen.. 😶

The Ashen One

You Died On The Inside! Känner jag några gånger på ICA i kön till kassan när man får den där mannen/kvinnan som bråkar om 1-3 kr på någon kupong som resulterar i att du får vänta i 20 min, man tänker kan jag ta mig härifrån.. "Nej tyvärr du har lagt dina varor på bandet. Samt att killen bakom dig gjort detsamma" FUCK! Bloody fingers... CRY! Fast travel my butthole out of here! PLEASE!

The Ashen One
Skrivet av Shamanfox:

Nu vet jag att man skulle svara med något roligt, men vill ändå ge ett seriöst svar där jag hoppas att Bandai Namco/FromSoft ger licensrättigheter till First 4 Figures, och att de gör något i stil med hur de gjorde Sif-statyn.

https://cloudfront.first4figures.com/media/catalog/product/ca...

Sitter bra över datorn, jävligt snygg samt alla andra DS dem gjort utom "Nito" min favvo som inte blev bra alls tyvärr därför inget köp" =(

Medlem
Lönesamtal med chefen.

När du är klar och har förhandlat med chefen.
Du har fått den löneökning du har jobbat hårt för att få.
Du är nöjd och känner att du lyckats.

Då...plötsligt...går chefen in i fas 2.

Lönesänkning alternativt sparken beroende på hur du klarar den fasen.

Medlem
Skrivet av employed:

Att ha utnyttjat Deathrot buggen är ingen build

Hahaha nej.
Kör med mimic, hoarfrost stomp och bloodbuild.
Funkar ännu, men man känner av skillnaden helt klart.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar