Tales of Arise kommer inte att få en direkt uppföljare eller expansion

Robot
Tales of Arise kommer inte att få en direkt uppföljare eller expansion

De ville att handlingen skulle kännas komplett från start.

#Bandai-namco, #Tales-of-arise

Medlem
Medlem

Tack! Älskar när spel vågar släppa ett färdigt spel utan massa bloatware som dåliga DLC och skit bara för att kräma ut lite extra stålar.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Tack! Älskar när spel vågar släppa ett färdigt spel utan massa bloatware som dåliga DLC och skit bara för att kräma ut lite extra stålar.

Nyheten handlade väl om expansion eller uppföljare? Inte om DLC's med massa skit? Sånt fanns förövrigt redan till Tales of Arise. Kosmetiska paket att köpa osv.

Jag gillade Tales of Arise. Det första JRPG spelet jag verkligen gillade. Främst på grund av karaktärerna. Så för min del är det tråkigt att jag inte får något mer äventyr med dom. Jag förväntade mig dock inte något nytt.

Medlem

Känns bra att veta att det är ett komplett spel jag kommer köpa och slipper vänta på expansioner. Väntar dock in min Steam deck för att spela detta. Och angående kosmetiska prylar så kommer jag inte köpa något av dessa packs.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Wow...här finns något att lära sig.

Medlem

Ja jag tar det. Ser inge problem med detta. Jag betala ett pris jag tyckte det var klart värt spelet och efter lite över 100 timmar så kände jag mig klar tills nästa gång jag känner för göra en ny playthru ^^

Medlem

Mycket Bra!

signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

1
Skriv svar