Svenska fysikkaoset Teardown lämnar snart early access
Spelet jag saknar mest med att inte ha en gamingrigg hemma.
Hoppas på prestationer.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Fråga: Finns det något slags roaming mode, där man bara kan köra runt med vilka fordon man vill och allmänt bara skapa kaos utan att spelet slåss tillbaka? Har en grabb med speciella behov som hade gillat ett sådant mode, men om det är uppdrag så blir det för komplicerat.
I drank what?
Fråga: Finns det något slags roaming mode, där man bara kan köra runt med vilka fordon man vill och allmänt bara skapa kaos utan att spelet slåss tillbaka? Har en grabb med speciella behov som hade gillat ett sådant mode, men om det är uppdrag så blir det för komplicerat.
Ja det finns det.
Finns även mycket kartor, vapen mm att ladda hem via workshoppen så vill man bara förstöra så finns det hur mycket som helst
Spelet jag saknar mest med att inte ha en gamingrigg hemma.
Det är på riktigt helt overkligt att en snubbe som du inte har en gamingrigg. Repent!!!!!
Det är på riktigt helt overkligt att en snubbe som du inte har en gamingrigg. Repent!!!!!
Jag vet! Hade en FZ-rigg hemma förut, men av någon anledning ville de ha tillbaka den sen. Kunde ha valt en Razer-laptop på nya jobbet, men är fast i Apple-träsket, så valde en MacBook Air istället.
Har ju en Xbox Series X att lira på, och gott om burkar på jobbet. Så går ingen jättenöd på mig.
Ja det finns det.
Finns även mycket kartor, vapen mm att ladda hem via workshoppen så vill man bara förstöra så finns det hur mycket som helst
Stort tack för svar
I drank what?