Nya Modern Warfare den "mest avancerade upplevelsen" i CoD-historien

Robot
Nya Modern Warfare den "mest avancerade upplevelsen" i CoD-historien
Medlem

PR avdelningen säger att det är deras bästa spel hittills

Jag som skarpt gillade kampanjen i 2019 tycker om att höra detta.

Inaktiv

Det säger de väl jämt.

Medlem

Ska dom alltså byta ut X360/PS3-motorn?!

Medlem
Skrivet av PsykoFnask1985:

Jag som skarpt gillade kampanjen i 2019 tycker om att höra detta.

Samma här! Håller tummarna


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Avstängd

Kvittar om det är bra eller dåligt. Jag kommer vara bäst på servern ändå.

Medlem

Ge oss CoD2 istället era babianrövar!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mest advancerade någonsin? Betyder det att det spelar någon roll vad man gör i singleplayer kampanjen? eller en ny karta i multiplayer...

Inaktiv
Skrivet av PsykoFnask1985:

Jag som skarpt gillade kampanjen i 2019 tycker om att höra detta.

Ja den var förvånansvärt bra!

Medlem

Känns som dom alltid säger att det kommer bli så bra. Men när slutprodukten släpps så är det nästan samma COD som vanligt. Vanguard kändes mest som ett reskin av MW2019.

Medlem

Heh.. Några artiklar ner lyder titeln "Spelarna flyr CoD - Activision tappade 50 miljoner spelare på ett år"
Önskar de kunde förnya och behålla de bra sakerna och ta bort de sämre.
Tex är jag väldigt för att spela hardcore, men hardcore läget har sett ut precis samma hur länge som helst. Varför kan de inte göra om "normal" läget till ett "hardcore" läge så att jag fortfarande kan använda minimap och andra självklara saker som finns i normal. Hardcore för mig är att motståndaren dör på ett skott, inte att mitt UI ska vara borttaget.

Medlem

Ja Mordern Warfare 2019 var en riktigt vass kampanj. Speciellt uppdraget när man ska rensa ett flervåningshus på terrorister. FucQ vad coolt det var alltså. Man kände sig så jäkla badass som en SAS krigare.

Hoppas Call of Duty kommer tillbaka till Steam nu när de tappat spelare. Plus att MicroSoft nu äger ActiVision Blizzard och de är ju Steam vänliga.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Undra om det kommer day-1 till gamepass?

Medlem

De borde testa ett anti-cheat från dag 1 och inte trycka in skräp från cold war eller vanguard liknande släpp efteråt.

Medlem

den mest avancerade upplevelsen kom osökt att tänka på southpark avsnittet där de kör mördande reklam för trehjulingen(?) wild wacky action bike😂 superavancerat.


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar