Vampire: The Masquerade - Bloodhunt släpps idag

Robot
Vampire: The Masquerade - Bloodhunt släpps idag

Gratis battle royal med välkända vampyrklaner.

#battle-royal, #bloodhunt


Medlem

Detta är bara ett BR som totalt slaktar all lore, så bara ett BR med en twist jämfört med andra BR.
Samt under betan KRYLLADE det av fuskare.

Vet inte om de styrde upp skutan från alla fuskare, men ni som ska spela det, förbered er på fusk bonanza, just in case.


signatur

I drank what?

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Kommer att köra en del med en an mina söner på ps5an. Kommer att bli bra tror jag. Vi har inte spelat spelet innan.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Detta är bara ett BR som totalt slaktar all lore, så bara ett BR med en twist jämfört med andra BR.
Samt under betan KRYLLADE det av fuskare.

Vet inte om de styrde upp skutan från alla fuskare, men ni som ska spela det, förbered er på fusk bonanza, just in case.

Därför man inte spelar online-spel på PC.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Därför man inte spelar online-spel på PC.

Jag vill inte vara den som är den, men det finns fuskare även i konsolspel och dessutom så ser samtliga som spelar detta spelet med kontroll istället för MnK helt galet handikappade ut.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Jag vill inte vara den som är den, men det finns fuskare även i konsolspel och dessutom så ser samtliga som spelar detta spelet med kontroll istället för MnK helt galet handikappade ut.

Det finns det säkert, men inte alls i samma utsträckning?

Ser alla konsolspelare handikappade ut? hur då tänker du?

Medlem

Spelet läggs ner inom 6 månader, ännu ett spel som spelas och streamas över en helg sen dör det.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Det finns det säkert, men inte alls i samma utsträckning?

Ser alla konsolspelare handikappade ut? hur då tänker du?

Jag syftar på att detta spelet flyter väldigt dåligt gameplay-mässigt med handkontroll jämfört med mus och tangentbord eftersom att spelet är rätt snabbt och pga hur man rör sig i det.

Skribent
Skrivet av Mirage:

Detta är bara ett BR som totalt slaktar all lore, så bara ett BR med en twist jämfört med andra BR.
Samt under betan KRYLLADE det av fuskare.

Vet inte om de styrde upp skutan från alla fuskare, men ni som ska spela det, förbered er på fusk bonanza, just in case.

Påminner om det där Shadowrun-spelet som släpptes på 2007. Var skitpeppad när det utannonserades och sen visade det sig vara ett lagbaserat FPS-spel som hade noll att göra med rollspelet...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Påminner om det där Shadowrun-spelet som släpptes på 2007. Var skitpeppad när det utannonserades och sen visade det sig vara ett lagbaserat FPS-spel som hade noll att göra med rollspelet...

Ganska exakt så är detta spelet. Roligaste är att utv. teamet bedyrar att maskeraden spelar JÄÄÄÄÄTESTOR roll och det är maskeradbrott att skjuta en kine, eller att feeda på en kine inför en annan kine. Men att bli skjuten utan att dö/direkt bli skadad, klättra på fasad genom att trycka in dina fingrar i husfasaden samt hoppa från 5e våningen, landa och fortsätta springa är INTE maskeradbrott...

Så ja, de har V:TM taggen, men det är så långt från ett V:TM spel man kan komma. Alla klanera discipliner känns som bastardskit också.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Påminner om det där Shadowrun-spelet som släpptes på 2007. Var skitpeppad när det utannonserades och sen visade det sig vara ett lagbaserat FPS-spel som hade noll att göra med rollspelet...

.. tack för påminnelsen.. jag som hade lyckats förtränga det spelet 🤢

1
Skriv svar