Fragzone-Fredag om V Rising, Death Stranding 2, Dolmen, next-gen-Witcher, topp 10-listor och mer!

Robot
Fragzone-Fredag om V Rising, Death Stranding 2, Dolmen, next-gen-Witcher, topp 10-listor och mer!

Huzzah, spelhelg igen! Häng med live, eller kolla in reprisen.

#fragzone-fredag, #bildtext


Medlem

Har ett podavsnitt kommit på vift? Senaste jag ser är från 6e Maj, https://youtu.be/Vk970RwylG4

Men denna finns inte, som är från 13e Maj
https://youtu.be/eckHyNhx21I

Gnällkuk

Janne började starkt ifrågasätta hans beslut att ta med sig sin syster Anna och halvbror Tord, han borde insett att två gravt synskadade kampanjoner hade varit bristfälliga i eldstrid.
#bildtext


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

#bildtext "Kom ihåg ordern: bara Dolmen."

Medlem

#Bildtext

-Har du hört att Karl tänker byta yrke?
-Nej, vilket yrke har han i kikarn då?
-Han siktar på Präst

Medlem

En till #bildtext

Dem tyska soldaterna hade fått order om att förbereda skydd inför ett kommande rebell anfall.
Men dem pallade inte.

Medlem

#bildtext

"Hur jag fick min tinnitus? Allt började en dag när Torpar-Hulda brände av älgstudsaren med pipan en knapp meter från mitt vänstra öra..."


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#bildtext

Föräldrarmötet i klass 4B på Sparvskolan ballade snabbt ur. Gnistan tändes vid valet av klassförälder och urartade fullständigt då ena sidan föreslog Göta Kanal som årets klassresa.

Medlem

#bildtext

Här ser vi första och sista gången som Berit, Ove och Kent-Jesus blev inbjudna att leka herre på täppan.

Medlem

#Bildtext

Karl Fairburne och hans kompanjon hade precis hunnit upp på kullen när bygdens abbedissa insisterade på att vara med i frigörelsen från nazisternas förtryck, det var knappt så att de hann ge svar på tal innan hon började skjuta skarpt.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

#bildtext

När chefredaktör @Daniel Sjöholm på morgonmötet nämnde "teambuilding" och "Nerf-krig i eftermiddag" kunde han inte ana hur det skulle sluta.

Medlem

#bildtext

"Jag kan se ändå till Mariannelund! Och nu ska de jävlarna döden dö!"

Medlem

#bildtext
"Fransmännen har missuppfattat det där med lerduvor"

Medlem

#bildtext
Sikta på nåt billigt älskling!!!

1
Skriv svar