Se Playstation State of Play på FZ i natt

Medlem

8/10 för att vara en state of play. Re4 och callisto protocol ser man fram emot. Call of the mountain ser otroligt bra ut också!

Medlem

Tunic var det enda som var intressant.
Jag blir alltid så besviken på dessa Shower 😁

signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Satan!
RESIDENT EVIL 4 - BINGO!!!

Men jävlar va kasst Street Fighter 6 såg ut... 🤔

Medlem

Satan vilken show! FFXVI! Visste att det var dags!!!

Medlem

Re4 remake ser galet bra ut! Originalet är åtminstone enligt mitt tycke, ett av världens absoluta bästa spel någonsin.

Inaktiv

Grattis alla VR fans det här var riktigt bra nyheter.
Räkna med mer PSVR2 avslöjanden resten av året

Medlem

Callisto protocol för oss som vill ha mer Dead space liknande spel! Jag tror fortfarande att man måste vara lite extra kritisk mot vr spelen.....

Medlem
Skrivet av Fezk:

Det kanske blir två PC utannonseringar?

Bilder sägs ha läckt från Sackboy: A Big Adventure och Returnal:

Returnal kommer säkert så småningom, de flesta av dessa rykten verkar ju stämma för det mesta.

Skrivet av Fezk:

Oh, trevligt, Spider-Man till PC.

Gillade ändå Arkham serien så denna kanske också funkar?!

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Returnal kommer säkert så småningom, de flesta av dessa rykten verkar ju stämma för det mesta.

Gillade ändå Arkham serien så denna kanske också funkar?!

Arkham serien är mycket bättre men ja, det är ett helt ok spel!

Medlem

Yo vart är all kärlek till Season? <3 Det såg så vackert ut att jag nästan kände mig som människa

Medlem

Ja jävlar i min låda. Resident Evil Village till ps vr 2. Man tackarrrr!

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Som PS5 ägare vart jag rejält besviken. Känns som att det aldrig visas upp några intressanta spel. Var är alla nya multiplayer lir, stora RPGS etc. Sony behöver breda sitt utbud bortom indie-skräp och open world titlar ala Horizon

Medlem

Tyckte det var en ganska medioker State of Play. Kul att se mer från Final Fantasy 16 och Stray iaf!

Medlem
Skrivet av DieZe:

Som PS5 ägare vart jag rejält besviken. Känns som att det aldrig visas upp några intressanta spel. Var är alla nya multiplayer lir, stora RPGS etc. Sony behöver breda sitt utbud bortom indie-skräp och open world titlar ala Horizon

Vi visst sen innan att det främst skulle handla om PSVR2 den här gången

Medlem

Bästa State of play på länge med mycket att se framemot. Spider-Man till PC, RE4 och FFXVI bland annat.

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Razken:

Satan!
RESIDENT EVIL 4 - BINGO!!!

Men jävlar va kasst Street Fighter 6 såg ut... 🤔

Trodde nästan att det var ett nytt Final Fight på G i början, det hade ju varit rätt nice.
Final Fight och Street Fighter utspelar väl sig typ i samma värld, då karaktärer från FF dyker upp i vissa SF spel.

RE4 är ju nice, men såg inget i videon som motiverar att det inte skulle komma till PS4.
Kanske lite lättare för programmerarna, men det ser väl ändå inte så mycket bättre ut än RE2:Remake?

Skrivet av anon_1399:

Grattis alla VR fans det här var riktigt bra nyheter.
Räkna med mer PSVR2 avslöjanden resten av året

Inga överraskningar direkt dock :/
Får väl se vad det blir för VR i RE, verkar väl inte bli hela spelen?
Hoppas såklart även att RE7 kommer fungera eller i värsta fall i alla fall konverteras till PSVR2, tragiskt ifall spelet fastnar som exklusivt för PSVR1.
Jag är ändå lite besviken faktiskt, jag såg framför mig hur Jim Ryan kommer ut på scen med PSVR2 på sig och dansar som en robot medans Intergalactic spelas i bakgrunden

Det var också såklart en stor miss att inte Stray kom i VR också, vem har inte drömt om att glida omkring som en katt ända sedan filmen Cats släpptes 2019?

Skrivet av DieZe:

Det var typ inget som kändes som PS5 än så länge, kanske tar till minst nästa sommar då innan spel med tydligare skillnader blir tillgängliga. Jag är dock betydligt mer positiv till open world och PS5:ans hårdvara passar ju fantastiskt till den typen av spel, PS4:an måste bara dö först.

Men överlag så var det ändå helt ok spel. Fick ingen större wow upplevelse, men ändå en del spel som jag skulle kunna tänka mig att spela igenom.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Arkham serien är mycket bättre men ja, det är ett helt ok spel!

Man var skeptiskt till det här superhjälte grejen innan Arkham, aldrig läst sådana serietidningar osv.
Men Marvel har ju kommit som en ångvält i filmindustrin b la så pjåkigt är det inte.

Återstår att se om Spiderman faller en i smaken.

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv
Skrivet av Fearnox:

Inga överraskningar direkt dock :/
Får väl se vad det blir för VR i RE, verkar väl inte bli hela spelen?
Hoppas såklart även att RE7 kommer fungera eller i värsta fall i alla fall konverteras till PSVR2, tragiskt ifall spelet fastnar som exklusivt för PSVR1.
Jag är ändå lite besviken faktiskt, jag såg framför mig hur Jim Ryan kommer ut på scen med PSVR2 på sig och dansar som en robot medans Intergalactic spelas i bakgrunden

Kanske inte men det här var bara början, man kan ju inte bränna av allt på första state of play, headsetet släpps ju inte fören nästa år. Det kommer mera
Syftar du på Re Village? det är garanterat hela spelet. Ang Re4 så tror jag fortfarande Meta äger rättigheter för Resident Evil 4 VR. Så sen när det väl släpps är det säkert hela Remake spelet i VR också.

Skribent
Skrivet av anon_1399:

Kanske inte men det här var bara början, man kan ju inte bränna av allt på första state of play, headsetet släpps ju inte fören nästa år. Det kommer mera
Syftar du på Re Village? det är garanterat hela spelet. Ang Re4 så tror jag fortfarande Meta äger rättigheter för Resident Evil 4 VR. Så sen när det väl släpps är det säkert hela Remake spelet i VR också.

8an var definitivt hela spelet. men att det stod "VR-material" på 4an gör mig ju att det lutar åt något mindre i spelet. Finns ju ingen anledning att marknadsföra det så om hela spelet kommer går att spel.

signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Johan Lorentzon:

8an var definitivt hela spelet. men att det stod "VR-material" på 4an gör mig ju att det lutar åt något mindre i spelet. Finns ju ingen anledning att marknadsföra det så om hela spelet kommer går att spel.

Meta äger fortfarande rättigheterna för Re4 4 VR
Så det kan vara den anledningen eller så är det nå side mission, eller så stog det så för att inte förarga folk som kanske skulle tro att det bara var ett VR spel.

12
Skriv svar