Rick & Morty-skapare medverkar till bisarrt FPS

Robot
Rick & Morty-skapare medverkar till bisarrt FPS

I High On Life vill rymdisarna använda oss människor som droger…

#high-on-life, #rick-and-morty


Medlem

Den där gillade jag, ser fram emot det


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

En av höjdpunkterna för mig igår (Ja, faktiskt! 😀 ). Tyckte det såg roligt ut. Det jag är rädd för är att de talande vapnen snabbt blir repetitiva. Får man höra samma fyra one liners varje gång man hugger någon med kniven kommer det snabbt bli tråkigt.

Medlem

Ser helt magiskt ut😍😍😍😍


signatur

Death by Snu Snu🥰

Geeks Gaming

Alltså jag älskar de han gör. Önska mest han kunde försöka göra andra röster ibland XD

Frilansare
Skrivet av Jinxswe:

Alltså jag älskar de han gör. Önska mest han kunde försöka göra andra röster ibland XD

Hatade verkligen rösterna i R&M när serien först kom. Kollade ett halvt avsnitt. Några år senare så kan jag inte slita mig.

Gnällkuk

Tror inte riktigt det blir samma mästerverk som South Park-spelen men det finns ändå något här


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hype
Någon som spelat trover saves the universe, var dom inte inblandade där också på något vis?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag älskar Rick and Morty så ska hålla ögonen på det här. Någon som spelade Rick and Morty's Rushed Licensed Adventure? Riktigt kul äventyrsspel som tyvärr inte går att spela längre eftersom det var gjort i Flash.

Medlem

ha, fick en wtf moment

Medlem
Skrivet av Bennii:

En av höjdpunkterna för mig igår (Ja, faktiskt! 😀 ). Tyckte det såg roligt ut. Det jag är rädd för är att de talande vapnen snabbt blir repetitiva. Får man höra samma fyra one liners varje gång man hugger någon med kniven kommer det snabbt bli tråkigt.

Fast om kniven bara säger typ "STABBY STAB" varje gång man stabbar så kommer jag nog aldrig tröttna

Medlem

Härligt med ett så annorlunda fps!

Medlem
Skrivet av korvmos:

Hype
Någon som spelat trover saves the universe, var dom inte inblandade där också på något vis?

Samma utvecklare som startades av R&M-skaparen, så ja

Medlem

Tycker det ser tokmysigt ut, på ett bisarrt sätt

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Samma utvecklare som startades av R&M-skaparen, så ja

Var det något att ha?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Var det något att ha?

Jag älskade det! Om du gillar R&M så ta och prova! Det är samma sjuka humor.

Medlem
Skrivet av lyrael:

Jag älskade det! Om du gillar R&M så ta och prova! Det är samma sjuka humor.

Taget!!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

1
Skriv svar