Äntligen bilder på GTA-mannen Leslie Benzies nya spel

Robot
Äntligen bilder på GTA-mannen Leslie Benzies nya spel

Everywhere är dock fortfarande ett mysterium.

#Leslie-Benzies, #everywhere, #gta


Medlem

"Players are getting smarter"

Medlem

signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Låter ganska vagt, något man förvänta sig en typisk kille i kostym säga efter han googlat "most popular games" och sett Minecraft, Fortnite och Roblox.

Medlem

Är det bara jag, eller alla "stora" namn har en tendens att hoppa av sina företag och sedan göra indiespel med grafik från 2010 eller äldre och förvänta sig AAA succé för att sedan konka?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Är det bara jag, eller alla "stora" namn har en tendens att hoppa av sina företag och sedan göra indiespel med grafik från 2010 eller äldre och förvänta sig AAA succé för att sedan konka?

Ja. De kan inte producera feta spel utan en fet studio.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Är det bara jag, eller alla "stora" namn har en tendens att hoppa av sina företag och sedan göra indiespel med grafik från 2010 eller äldre och förvänta sig AAA succé för att sedan konka?

Personligen så tycker jag i princip allihop som har gjort det har varit kul att följa, och många gånger har de släppt spel som också varit bra. Men... ärligt talat så är det enda som dyker upp i huvudet hos mig Torchlight vilket jag älskade. Kan du hjälpa mig komma ihåg några andra? ^^'


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Det jag ser mest fram emot just nu är hur de ska lyckas kombinera de där bilderna med det tidigare påståendet: "Enligt Benzie ska spelet sudda ut gränserna mellan verklighet och simulering."

Medlem

Detta är sån otrolig besvikelse som jag skrivit tidigare. Personligen hade jag väntat mig ett nytt mäktigt GTA-Killer spel som det först viskades om när detta projekt visades upp. Ett tungt mörkt story drivet singel player spel hade jag väntat mig. Så blev det raka motsatsen med multiplayer i crazy färgglada världar.

Skrivet av Mirage:

Är det bara jag, eller alla "stora" namn har en tendens att hoppa av sina företag och sedan göra indiespel med grafik från 2010 eller äldre och förvänta sig AAA succé för att sedan konka?

Nej, du är inte ensam. Känner likadant.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Proximately:

Personligen så tycker jag i princip allihop som har gjort det har varit kul att följa, och många gånger har de släppt spel som också varit bra. Men... ärligt talat så är det enda som dyker upp i huvudet hos mig Torchlight vilket jag älskade. Kan du hjälpa mig komma ihåg några andra? ^^'

Nope, inte på rak arm. Bara en känsla jag har. De hoppar av, blir drabbade av samma åkomma som Molyneux, gör liknande spel som han gör (Godus, tex) och sedan försvinner företaget.


signatur

I drank what?

Medlem

Vilken roll hade GTA-mannen?

Medlem

Förhoppningsvis ligger det någon substans i detta påståendet, för jag är inte heller jättesugen på den tecknade looken.

Vi har ju exempelvis sett denna officiellt släppta bild förut, den borde ge lite vägvisning och ev. bekräfta ovan:

På sätt och vis känns det logiskt med anpassad grafik för att spelvärlden skall kunna vara åtkomlig från alla möjliga sorters enheter, som Benzies ursprungligen hävdade. (exempelvis fristående VR-headsets)

Men lustigt att inte vilja showcase:a de realistiska delarna om så är fallet. Eller så väcker detta lilla PR-stunt större uppmärksamhet.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Får lite Molyneux vibbar.

Redaktör
Skrivet av Tobis:

Vilken roll hade GTA-mannen?

Han var på DMA Design/Rockstar North sen 90-talet och hade tunga roller (producent, designer m.m.) för GTA-serien från trean och framåt. Även inblandad i Red Dead Redemption och Manhunt.


signatur
1
Skriv svar