Rykte: Eidos Montreal vill återuppliva Deus Ex

Robot
Rykte: Eidos Montreal vill återuppliva Deus Ex

>> function Prompt { "[$(get-release date: TBA )] $Env:JC_DENTON@$Env:Unatco_1337 [$PWD] PS> " }

Inte en sekund för tidigt skriver JC Denton i ett hemligt mail till redaktionen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är väl ganska troligt att just det kommer ske vid tillfälle, varför skulle Embracer inte om det det ligger bra i tiden.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Walter S.A. Iego:

>> function Prompt { "[$(get-release date: TBA )] $Env:JC_DENTON@$Env:Unatco_1337 [$PWD] PS> " }

Inte en sekund för tidigt skriver JC Denton i ett hemligt mail till redaktionen

Fick det inpluggad i skallen medan jag sov


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Yes längtar även efter ett nytt Thief.

Medlem

Jag tror Jason Schreier redan gått ut och sagt att han har fel och att de jobbar med en ny IP. Grubb har en förmåga att ibland presentera egna spekulationer som saker "han hört".

Medlem

Deus ex ja tack.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ja, det hoppas jag. Även fast Mankind Divided inte var lika bra som föregångaren så var det fortfarande bra. Har hoppats på en uppföljare bra länge nu.

Testpilot

MD slutade på en cliffhanger och jag hänger fortfarande där och väntar...

Medlem

Jag hoppas på ett nytt Deus Ex. Men med tanke på utvecklingstiderna av ett spel av den kalibern idag så lär vi inte se det inom fem år.

Medlem

Human Revolution var ju redan ett bättre cyberpunk-spel än Cyberpunk så där sättar man kanske ribban lite väl lågt.

Medlem

Jatack! Och jag vill ha tillbaka Elias Toufexis i rollen som Jensen!


signatur

/MJ

Medlem

Om de kan gå tillbaka mer till rötterna i så fall. De nyare Deus Ex är inte på långa vägar lika bra som det första.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

man kan aldrig få för mkt deus ex! langa hit


signatur

//monster

Medlem

Nytt deus ex är välkommet i min bok men att de återgår till rötterna mer.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Jh
Medlem

Ja tack. Det vore himla trevligt 😊


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Skribent
Skrivet av kebbe:

Human Revolution var ju redan ett bättre cyberpunk-spel än Cyberpunk så där sättar man kanske ribban lite väl lågt.

Tycker att Cyberpunk borde ha adopterat Deus-Ex modell med större hubbar istället för en helt öppen värld. Gissningsvis hade spelet varit i mycket bättre skick då också. Spelar för nuvarande Witcher 2 och även om jag gillar Witcher 3 mycket så gjorde CDPR ett riktigt bra jobb med 2an. Att spelet också tar i beaktning vilka val som görs och ändrar vart det olika kapitlen utspelar sig var riktigt smart.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Deus Ex, Thief.. Ge mig båda för bövelen!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Skribent
Skrivet av Managor:

Deus Ex, Thief.. Ge mig båda för bövelen!

Deus Ex: Thief

XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ja tack ! Fortsätt som på human revolution älskade det spelet så mycket att jag köpte en replika utav Jensens rock .

Eller bara ge mig en remaster på originalet .


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Ja, det hoppas jag. Även fast Mankind Divided inte var lika bra som föregångaren så var det fortfarande bra. Har hoppats på en uppföljare bra länge nu.

Tycker mankind divided var ett av de bästa deus ex, fastnade rejält för det spelet. Riktigt coolt. Synd vi inte får se en ordentlig uppföljare.

Första Deus Ex kan nog vara världens bästa spel. Spelar fortfarande igenom det med jämna mellanrum trotts att jag egentligen borde beta av min backlog from hell, säger ju allt om hur bra spelet är!

Medlem

Självfallet ska Adam Jensen få sitt tredje och avslutande kapitel. Human Revolution står sig som ett av mina favoritspel, och Mankind Divided var det absolut ingenting fel på, men det kändes kortare på något sätt. Precis när spelet nått vad man tror är mittpunkten så börjar eftertexterna rulla. Det är dags för den avslutande delen nu!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Mr JC Denton, in da fresh.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Tycker mankind divided var ett av de bästa deus ex, fastnade rejält för det spelet. Riktigt coolt. Synd vi inte får se en ordentlig uppföljare.

Själva staden, Prag var riktigt bra gjord på något sätt. Sörjer också det faktumet att vi inte har sett någon fortsättning.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Deus Ex: Thief

XD

EN CROSSOVER!!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Visual Prick:

Eller bara ge mig invisible wars remaster.

Du kanske borde sluta knarka.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

MD slutade på en cliffhanger och jag hänger fortfarande där och väntar...

Det lär bli en återstart av serien dock, inte en uppföljare eller något som tar vid där divided slutade.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Managor:

EN CROSSOVER!!

Deus Ex kanske är samma värld som Thief, bara långt in i framtiden! Garret kanske är långväga släkting med Denton, sug på den! haha


signatur

"Writer and Fighter"

Releasehästryttare
12
Skriv svar