One Piece Odyssey visar utforskande, strider och mer i ny trailer

Robot
One Piece Odyssey visar utforskande, strider och mer i ny trailer

Stråhattsgänget är tillbaka.

#One-piece-odysseym


Medlem

Ser najs ut, trogen klassiska JRPG strider så blir nog ett köp

Moderator | Testpilot

Har inte bra koll på One Piece överhuvudtaget, men mycket av det jag ser rent gameplaymässigt ser ut att passa mig perfekt.

Frågan är då om jag kommer ha kul med det här spelet när jag inte har bra koll på stråhattarna? Jag är intresserad av att testa för att se om det håller för en i min situation.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tycker också att det ser bra ut Har inte haft jättebra koll på alla One Piece spel som släppts tidigare, men har för mig att väldigt många har varit likt spelen Dynasty Warriors där man springer runt på ett slagfält och den typen av spel är så otroligt tråkiga.

Medlem

Jag är supertaggad på detta! Enda problemet för min del som hoppat på serien ganska sent (har "bara" hunnit se ungefär 300 avsnitt) är väl att man kan bli lite spoilad med både karaktärer som introduceras senare och olika krafter/förmågor som karaktärerna får längre fram i serien.


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Oh fan va najs, ett one piece som inte är som "dynasty warriors" genren, blir ett köp

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har inte bra koll på One Piece överhuvudtaget, men mycket av det jag ser rent gameplaymässigt ser ut att passa mig perfekt.

Frågan är då om jag kommer ha kul med det här spelet när jag inte har bra koll på stråhattarna? Jag är intresserad av att testa för att se om det håller för en i min situation.

Tror inte det spelar jätteroll, nu råkar jag ju ha sett en hel del av serien (började ju kolla för en så där 20 år sen ) men har inte kollat på några år, den kan ju bli liiite långdragen i mitt tycke. Har nog en backlock på en 300 avsnitt nånting.

Men klart är ju att man har lite mer koll på dem om man sett serien/läst mangan. Vad jag kunde se så verkar man ju få en del hjälp på vägen om man. Såg ganska mysigt ut.

Får när det blir ett köp (backloggen är låååååååååååång)

1
Skriv svar