Chefredaktör
TACK!

Så stort tack till alla er som var med oss i streamen i fredags och bidrog till att samla in en himla massa pengar till Barncancerfonden.
Vilken fantastisk kväll vi hade tillsammans. Ni är bäst! ❤️❤️❤️❤️

´

Medlem

Tack själv! Jag såg inte hela streamen men mycket trevligt det jag såg!

Som lite feedback till nästa år så skulle det vara trevligt med lite mer uppläsning av meddelanden från de som donerat(och kanske live info på skärmen på doneringsbeloppet). Tror det skulle inbringa fler donationer.

Ni gör ett utmärkt jobb. Fortsätt med det! Ser fram emot många fortsatt bra streams från er framöver!

God Jul!

Medlem

Tack, det var en bra sändning.

En sak jag tycker kan vara värt att överväga till nästa år är att ha en större stretch-goal, på en riktigt hög summa, som avslöjas hyfsat tidigt. Alltså nått galet som det inte alls är säkert om det nås, som kan ligga på t.ex. 125 000.
Annars tycker jag det var bra!

Chefredaktör
Skrivet av Lasrod:

Tack själv! Jag såg inte hela streamen men mycket trevligt det jag såg!

Som lite feedback till nästa år så skulle det vara trevligt med lite mer uppläsning av meddelanden från de som donerat(och kanske live info på skärmen på doneringsbeloppet). Tror det skulle inbringa fler donationer.

Ni gör ett utmärkt jobb. Fortsätt med det! Ser fram emot många fortsatt bra streams från er framöver!

God Jul!

Skrivet av waeress:

Tack, det var en bra sändning.

En sak jag tycker kan vara värt att överväga till nästa år är att ha en större stretch-goal, på en riktigt hög summa, som avslöjas hyfsat tidigt. Alltså nått galet som det inte alls är säkert om det nås, som kan ligga på t.ex. 125 000.
Annars tycker jag det var bra!

Tack för bra feedback! ❤️
Vi tar med oss det till nästa gång!

Chefredaktör

WTF?

Skribent

Riktigt härlig show! Habanero-knaprandet var en favoritsekvens (sorry Fredrik).

Redaktör
Ponny
Skrivet av Jonny Myrén:

Riktigt härlig show! Habanero-knaprandet var en favoritsekvens (sorry Fredrik).

Var så långt utanför min komfortzon att Missing People fick kallas in. 🌶️

Also: TACK ALLA! Från botten av mitt Habanero-brinnande hjärta. ❤️‍🔥


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Kallar den: "Habaneroblick"


signatur

En Bamseponny av folket

Farornas Konung

Missade live sändningen, men är med på auktionerna. Ska kolla när jag får tid över.

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

<Uppladdad bildlänk>
Kallar den: "Habaneroblick"

"Jonathan! Jag ser ljuset!"

Gnällkuk
Skrivet av Daniel Sjöholm:

<Uppladdad bildlänk>
WTF?

Daniel i svampriket


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Tack själva för en riktigt underhållande stream! Den broderliga fördelningen av chilin tillsammans med kontrasterna mellan Tomas kolugn och Fredriks panikartade "habaneroblick" var verkligen kvällens höjdpunkt!

Medlem

Både söta och hjältar!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tack själva! Missade streamen pga. julfest på jobbet men tittade på hela dagen efter... Ska försöka att kompensationsbjuda på lite auktioner så ni får en liten slant till...

It's not a lake, it's an ocean

Hade inte möjlighet att kolla i år, men looking all good!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Det var super trevligt, tackar för erat engagemang i detta.
Väldigt underhållande och roliga timmar att hänga med FZ.

Medlem

Tack till er för att ni gör detta för oss alla! Himla kul, och ni balanserar varandra bra i grupp.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Chefredaktör
Skrivet av trickeh2k:

Daniel i svampriket

😂🙃

FM-guru
F.d. Sisyr

Suttit och sett hela tjofräset nu (uppesittarnatt?). Grymt, som vanligt - trots att fel spel vann! En personlig favorit var elegin @Wakkaah sjöng över habaneroupplevelsen medan Daniel aka @331348 satt och undrade varför ingen kunde avliva honom (samtidigt som Fredrik irrade runt i panik).

Moderator

Tack till alla som ville vara med. Vilken kväll det blev!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

<Uppladdad bildlänk>
Kallar den: "Habaneroblick"

Detta måste bli en emote till Youtube-kanalen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Gnällkuk
Skrivet av Pjotor:

Detta måste bli en emote till Youtube-kanalen.

X company have important message to fans.jpeg (uppskjutet release-datum)


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator
1
Skriv svar