Naket i Mafia 2

Medlem
Naket i Mafia 2

Är inte direkt intresserad av hur mycket naket det är, ge mig ett releasedatum istället.

När det gäller produktplacering så uppskattar jag det framför sådan skit som hittas i t.ex. GTA-serien. Detta så länge det sköts på rätt sätt och inte som klåparna på Grin gjorde i Bionic Commando.

Medlem

Mafia 2 utspelar sig under sena 40-talet och Playboy grundades 1953. Inte så autentiskt ^^
Money talks som d heter

Medlem

YEAH NAKET


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Skrivet av gorman:

Mafia 2 utspelar sig under sena 40-talet och Playboy grundades 1953. Inte så autentiskt ^^
Money talks som d heter

Haha.

Precis min tanke.

Medlem

i den här situationen ser jag inget problem med lite produktplacering. bara dom får ut spelet snart så!

Medlem

Produktplacering är najs.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av gorman:

Mafia 2 utspelar sig under sena 40-talet och Playboy grundades 1953. Inte så autentiskt ^^
Money talks som d heter

Gör det, jag hade precis för mig att det utspelas på 40-50 talet. i alla fall om man ska tro hemsidan.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Mafia 2 utspelar sig melllan 40-55 antar jag. om jag minns rätt så.
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/57?ch=1&s...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Brain:

Produktplacering är bajs.

Jag rättade till din kommentar.

Medlem

Spelet utspelar sig under 1945-1955, enligt Wikipedia. Det medför att användandet av Playboy-tidningar är en utmärkt idé!

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Mafia 2 utspelar sig melllan 40-55 antar jag. om jag minns rätt så.

saxat från mafia2game.com:

"...an epic story set over two decades were the clothing. cars and advertising are replicated meticulously the feel of a 40´s and 50´s American city"


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

@ gorman, men synd att mafia utspelar sig på sena 40 talet till 1955 ? bilden där kanske är lite senare fram i spelet..

Medlem

Om det nu slutar 55 och tidningen grundades 53 så förstår jag inte riktigt poängen med det...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

POLYGONPATTARRRRRRRRR


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Tufft. Faktiskt.

Känns som en lite mer intressant product placement.

AW8
Medlem
Skrivet av kebbe:

När det gäller produktplacering så uppskattar jag det framför sådan skit som hittas i t.ex. GTA-serien.

???
Så du dricker hellre en Sprite än en Sprunk i GTA V då, eller? Att Rockstar har bytt ut allting till Burger Shot, Cluckin' Bell, Sumo Wordman m.m. tillför ju hur mycket humor som helst.
Jag hoppas verkligen att jag missuppfattade din kommentar.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Både gorman och Mikaelh verkar vara ute på en ordentlig cykeltur. Alla som vet någonting om Maffia 2 vet att storyn utspelar sig i mitten av 1900-talets Amerika. På spelets officiella hemsida kan man (som nudelsdesign redan påpekat) till och med läsa följande:

Skrivet av Mafia2game.com:

...an epic story set across two decades where the clothing, cars and advertising are meticulously created to replicate the feel of a '40s and 50's American city; as players progress through the eras the city elements will change to reflect the time period.

Några oklarheter? Inte?
Please move along.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Även om tidningarna syns i 40-talet tycker jag det är en fin touch och har absolut inget emot att de sträcker sanningen lite. Blir det här spelet hälften så bra som ettan är det fortfarande ett hur bra spel som helst. Hoppas på att de lyckas bra och att det inte blir något the saboteur eller godfather-spel av det hela.

Äh, det är nog inte så farligt det där...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vad gör det egentligen om tidningarna inte hör hemma på 40-talet. Det är väl ingen som klagar på Zombie Elvis-tidningarna som flyger runt i de äldre GTA-spelen?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Tja... samla på dem betyder inte kolla i dem... I mgs 4 finns sådana tidningar men inte så man kan kolla i dem...

Bästa samlingsgrejen för att bara samla skit är i lost odyssey när man samlar drömmar.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Jag kommer ordna en semesterdag när detta spel släpps!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

AW8
Medlem
Skrivet av Boomer:

Vad gör det egentligen om tidningarna inte hör hemma på 40-talet. Det är väl ingen som klagar på Zombie Elvis-tidningarna som flyger runt i de äldre GTA-spelen?

ZOMBIE ELVIS FOUND!

Jo, dessa löpsedlar har man skrattat åt!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Autenticitet? Jo, tjena. Säg som det är istället. Det är reklam för att dra in lite extra pengar.

Inaktiv

MITT FAVVO SPEL HAR KANSKE FÅTT NAKEN INNEHÅLL ?
YEEEEEEEEEEES <3 Mafia city of lost heaven<333333

Inaktiv

MITT FAVVO SPEL HAR KANSKE FÅTT NAKEN INNEHÅLL ?
YEEEEEEEEEEES <3 Mafia city of lost heaven<333333

Medlem

*fap fap fap fap*
Bäst av allt är juh att förhoppningsvis så blir det 100% naturella brudar, dvs inge silikon, botox, g-cup och allt annat fäjk.

Det var bättre förr! Stod det skinka på förpackningen så var det 100% fläsk och inget annat!

BTW så är det så att ni som äcklas av porr och erotik är samma människor som inte klarar att se tuttar på TV för ni får ribba direkt. Felet ligger hos er, inte hos oss som uppskattar fortplantningsprincipen enligt vetenskap och filosofi.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Autenticitet? Jo, tjena. Säg som det är istället. Det är reklam för att dra in lite extra pengar.

Nu skulle ju jag vilja påstå att det är lite skillnad på en diskret playboytidning i vintage-stuk och feta gamestop-billboards. Det här skulle knappast störa min spelupplevelse, om det hjälper utvecklarna tjäna pengar så varför inte?

Medlem

Mafia II utspelar sig i den påhittade staden Empire City, och vet ni vad?
Playboy lanserades faktist innan 1953 i Empire City! Så det så!

12
Skriv svar