Hogwarts Legacy - se ny 4k-trailer i väntan på premiären.
Jag hade kunnat betala 2000 kronor för det här spelet.
Jag med, fast 2003 när jag var 13 och precis hade läst ut Fången från Askatrask eller va boken hette.
Jag med, fast 2003 när jag var 13 och precis hade läst ut Fången från Askatrask eller va boken hette.
Felcitering.
Deluxe collectors kostar 2400. Slå till vetja.
Patetiskt faktiskt
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
varför inga previews utanför studion? de enda previews jag hittat är sådana som går igenom studions egna videos.
väldigt lite regelrätt gameplay tycker jag, te.x hur världen utanför är. bara sett hur man flyger över ett dött landskap.
kan bli bra, men jag skulle passa mig för att förbeställa. calisto protocol såg fantastiskt ut också.
spelet är redan en försäljningssuccé f.ö. det bäst säljande på alla plattformar i princip.
Av det man sett i rent spelväg så är min gissning att det kommer att bli ett stabilt spel som många finner underhållande. Tror att det hamnar på 4/5 i betyg av FZ och även bland spelare i stort snitt. Lär även finnas med i snacket om GOTY men faller på målsnöret. Personligen har jag ingen förkärlek till Harry potter så för egen del så krävs det att spelet kan stå på egna ben utöver att stödja sig allt för mycket på loren.
Alla på FZ gillar Harry Potter
Nu ska vi inte överdriva här va
Är inget stort potter-fan, men är taggad på att sätta tänderna i detta Något med en öppen värld, magi och rollspelande som får mig att gå igång.
Fången från Moraträsk tror jag titeln var.
Asta Kask
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.