Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Moss, Civ VI, Wo Long. Våra spelplaner är en blandad påse. Hur ser dina ut?

#spelhelg


Medlem

Marvel's Midnight Suns och Company of Heroes 3. Kanske även den nya patchen för Against the Storm (helt galet beroendeframkallande spel!)

Och så ska jag på två konserter. Faun och Beast In Black. Min helg är fullpackad med nöje!

Medlem

Wo long varvat med wild hearts! 2 nya kanon(!!!!)releaser

Medlem

Wo Long och möjligtvis lite nostalgi via Metroid Prime Remastered

Medlem

Har fastnat i ow2...igen.
Men lyckats klämma in Darkstone emellanåt.¨
Lagt Hogwarts på hyllan än så länge.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Octopath Traveler II så mycket som möjligt i den mån arbetet tillåter! Bara någon timme in i en av berättelserna, men den timmen har varit mäkta fin.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Gnällkuk

Blir att spela vidare i modden Age of Oblivion till 7dtd


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag kommer att lira elite dangerous, har återfått suget efter att åka runt i asteoridbälten och köra deep core mining, otroligt häftigt.

Medlem

Blir till att fortsätta med One Piece Odyssey när man får tid, börjar närma mig slutet känns det som.

Medlem

Hogwarts Legacy. Rätt kul faktiskt. Chill, mysigt liksom.

Medlem

Ghost song och escape from tarkov.

Medlem
Atomic Heart @ Steam

Jag fortsätter min äventyrliga resa i spelet Atomic Heart på Steam. Ligger ca 10 timmar in i handlingen och jag gillar spelet helt klart. BioShock med en Sovjet twist. Utvecklaren (Mundfish) har börjat patcha upp spelet rätt så bra måste jag säga.
______
Score:
____________________________________
4 av 5 i FZ style. 8 av 10 i GR style.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

I call bs, Johan Olander, du spelar något mount & blade-liknande. Eller RTS. Så är det bara

//Bubb

Medlem

AC odessy. Vilket fantastiskt spel med vackra miljöer. Det får en att vilja ha mer och mer. Man lär sig en del om historien också. Får se om jag hinner döda hela kulten innan RE4 släpps.

Medlem

Jag är sugen på någon form av loot shooter, så jag har dragit ner Destiny 2 och Borderlands. Behöver lista ut vilken av dem jag vill lira.

Det kommer även bli ett val mellan Farming Simulator 22 eller Stardew Valley för att ge mig min farming fix.

Medlem

Resident Evil Village och The Light Brigade


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Shenmue II, det är dags att beta av min PS4 backlog. Konsolen tuffar in på sitt 10:e år i år också.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Atomic Heart som ju är skitbra, över förväntan. Kanske blir det också lite Grounded co-op.


signatur

Jump in.

Medlem

Började om med Returnal tidigare i veckan efter en paus och lyckades äntligen med massor av progression så blir att fortsätta med det och hoppas att man tar sig igenom spelet denna vändan!


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Hogwarts Legacy, lär räcka ett par helger till

Medlem

Forbidden West som är ett riktigt finlir men skulle nog ännu hellre spela The last of us: Part 1 om jag hade råd. Tycker HBOserien är så sjukt bra.

Medlem

Fire emblems three house för hela slanten, första FE spelet jag spelar, kommer bli fler i den serien helt klart.
Ca 30 h in nu.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Destiny 2 Lightfall hela helgen.


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Moss2 resident evil Village och synth riders till psvr2. Green hell och Apex till ps5an.

Medlem

Har äntligen börja uppskatta They Are Billions! Fan lite klurigt i början när man lärde sig, men nu är det zombiemos-härligt!

Medlem

Hogwarts Legacy. 100% och level 40

Här blir det Like a dragon : ISHIN! och Wanderer till PSVR

Avstängd

Lirar Metal gear solid 4 till ps3.

Medlem

Med ett nytt grafikkort så kör jag om Alyx. Skulle bara "testa" lite men helt omöjligt att sluta spela nu. Spelat sedan tidigt 80tal men det här är det bästa spelet jag vet. Grafiken med nya kortet (4070) är helt störd. Önskar alla hade möjligheten att köra det här. Dessvärre inget för de med svaga nerver. Kan tänka mig att det finns folk som om fått sluta spela för att det blir för jobbigt för dom om till och med jag som är så avtrubbad får svettas?

Medlem

Blev klart med One Piece Odyssey igårkväll så blir väl till att testa lite Pokemon Scarlet

12
Skriv svar