FZ Play – Sons of the Forest

Robot
Medlem

Yes! Va kul! Jag kommer garanterat titta!

Medlem

Kommer nog titta in också

Medlem

Hurra!
Det var brutalt roligt i dubbel bemärkelse senast

Medlem

Sjukt kul. Senaste Sons of the Forest-streamen var den roligaste på mycket länge.

Moderator
Medlem

Stockar och flerbenta kvinnor samt kasta stenar på Daniel, Rolig stream Ser fram emot DEL 3!

Medlem

Skrattfest som vanligt!

Chefredaktör

Jag är nu officiellt Wakkaahs stockslav

Quake-konnässsör

Satt och klarade ut Sons of the Forest igår, hade verkligen hoppas på att de hade kommit längre än vad de gjort.

Spelet som det är nu, är sämre på nästan alla sätt än första de gjorde. Byggandet med stockarna är en lite mer uppdaterad och förbättrad version. Men grottorna som var så intressanta och skrämmande i första spelet är inte alls lika intressanta i andra. Kartan är inte alls lika intressant som första heller i mitt tycke. Monstren man träffade på var mindre intressanta än de tidigare.

Nu är väl spelet i early access, men de är ändå inne på slutet av utvecklingen skulle jag tro.

Kanske återkommer jag till spelet när det är klart. Men jag hade verkligen hoppas på mer än vad jag fick, istället blev jag rätt så besviken på spelet.

Skribent
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Jag är nu officiellt Wakkaahs stockslav

Medlem

Var är screenshoten på Wakkaahs kläder? Blev frustrerande att spelet inte hade tredjeperson som ett alternativ.

1
Skriv svar