Nedlagda dunderfiaskot Lawbreakers visar livstecken

Robot
Nedlagda dunderfiaskot Lawbreakers visar livstecken

Cliff Blezinskis advokat har hört av sig. Vad nu det kan betyda.

#cliff-blezinski, #epic-games, #gears-of-war, #lawbreakers, #unreal, #unreal-tournament


Medlem

Hoppas det blir någon form av återsläpp. Trots spelets brister hade jag faktiskt väldigt kul i Lawbreakers


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

NEJ NEJ NEJ SLUTA GE MIG HOPP. DEN ABSOLUT BÄSTA ARENA SHOOTERN PÅ 15+ ÅR! OM DET KOMMER TILLBAKA SÅ DÖR JAG, HEJ

Medlem

Påminner mig om när jag var på GDC för många år sen och gick på en paneldiskussion om spelnostalgi med Sid Meier, John Romero, Will Wright och Cliff Blezinski. Som gammal pc-spelare har jag nog aldrig varit mer starstruck

Medlem

Lawbreakers var tekniskt sett inte deras sista spel. I ren desperation gjorde dom ett battleroyal som hette Radical Heights för att försöka få in pengar.

Medlem

Hann inte spela så mycket, men det jag körde var riktigt kul!

Hoppas på återsläpp nu när Unreal Tournament slutat säljas och UT3X inte verkar släppas.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Var ju ett bra spel i sig.
Sen om de var fel tid i och allt det där, vem vet.
Men spelet va solid.

Geeks Gaming

Trevligt om dom lyckas göra de free 2 play. Han aldrig direkt köra de. Plus att försöka släppa de typ samtidigt som Overwatch va på sin höjd.
Och att dom har lagt till någon slags tutorial. Extremt få som visste hur man spela.

Medlem

Tyckte det såg riktigt fett ut, tyvärr så var det tomt på folk när jag skulle testa det.

Bättre än floppen Overvatch 2.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Bättre än floppen Overvatch 2.

om över en miljon spelare varje dag är en flop då vill jag nästa inte veta vad en success är

Medlem

Låt detta vara en lärdom. Skippa aldrig Xbox och Game Pass.

Skribent

Tråkig och ibland rentav fjantig yta, men riktigt roligt spel. Jag hoppar på direkt om det blir en återlansering!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Låt detta vara en lärdom. Skippa aldrig Xbox och Game Pass.

Game pass var inte en grej när Lawbreakers launchade. Det kom ut ungefär samtidigt och ingen hade en aning om vad game pass var, det har blivit en större grej på senare 2-3 åren då dom började erbjuda fler men huvudsakligen nylanseringar.

Det LB-devsen borde ha förstått är att man släpper inte ett arena fps som inte är f2p i dessa tider.

Medlem

Dagens kids ogillar ju allt vad arena-liknande shooters heter i generella drag. Spelar ingen roll om det är välgjort eller ej, ligger inte i tiden längre att spendera någon hög budget på detta område och förvänta sig framgång. På sin höjd kanske vi får ett nytt Quake som imponerar på SP-fronten likt D2016 och Eternal, men jag tror det kvittar hur bra än en MP-del är så är den väl död och begravd efter en månad med dagens attention-span människor har.

Medlem
Skrivet av heady89:

Dagens kids ogillar ju allt vad arena-liknande shooters heter i generella drag. Spelar ingen roll om det är välgjort eller ej, ligger inte i tiden längre att spendera någon hög budget på detta område och förvänta sig framgång. På sin höjd kanske vi får ett nytt Quake som imponerar på SP-fronten likt D2016 och Eternal, men jag tror det kvittar hur bra än en MP-del är så är den väl död och begravd efter en månad med dagens attention-span människor har.

Call of duty går ju bra.

Medlem

Hoppas det kmr tbx, men patch 1.4 la dom till regenerating health vilket förstörde flowet totalt, så kmr antagligen bli besviken även om det blir nå.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

om över en miljon spelare varje dag är en flop då vill jag nästa inte veta vad en success är

"Om jag personligen inte gillar spelet anses det vara en flopp"

Mvh,
I am the main character


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det är ett s i hans namn. Bleszinski. Går att se i den inbäddade tweeten.

Medlem

"Big news next week.

Stay tuned."
https://twitter.com/therealcliffyb/status/1647328403903721472

"It's not what you think, I assure you"
https://twitter.com/therealcliffyb/status/1647330905395011586

Hmm...🤔 Om många verkar tro på en come-back för Lawbreakers så måste det väl vara något annat?

Något att göra med den kommande Gears of War-filmen/serien på Netflix kanske?


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Call of duty går ju bra.

Skulle inte klassa cod som arena-shooter.

1
Skriv svar