Diablo IV-veckan är här! Då läser du FZ:s recension
Fem dagars ledighet så det här kommer maxas till max!
Då får vi hoppas det inte blir nå serverstrul då!
Taggad till tusen! 6/6 går jag helt blind in i hardcore, endast sett revealtrailern
Taggad till tusen! 6/6 går jag helt blind in i hardcore, endast sett revealtrailern
Ha så kul om...
"The Butcher" beslutar sig för att våldgästa.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Årets mest efterlängtade spel trodde jag var Starfield. 🙂
Sant det är det. Men D4 är bra nära! Sen vet jag vad jag får med D4 medan Starfield kan bli hur som helst.
Då är ju frågan, släpps early access kl 01 natten mot fredagen eller 01 natten mot lördagen svensk tid?
Natten mot fredag.
Natten mot fredag.
Tack. Dags att ta ut en kompdag således.
Det är ju självklart subjektivt men Starfield är ju mest spännande känner jag, vi vet ju så lite och det känns som det kan bli lite hursomhelst, hoppas det blir bra såklart. För egen del är inte något av dessa spel årets mest efterlängtade även om det ska bli jättekul med D4.
Vi ses i Sanctuary, mina vänner!
Obligatorisk närvaro. Matsäck valfritt, men gärna oömma kläder.
Matsäck och oömma kläder är bra, men glöm för satan inte svärdet hemma!
"Writer and Fighter"
Roligaste sättet imo, har fått en stor aversion mot att kolla på trailers och alla react-videos där spel totalt grävs ur innan allmänna befolkningen ens har startat spelet. Kommer ha skitkul
I D3 hade jag som roligast i party med polare med varsin hardcore-gubbe. Paniken som uppstår när någon är påväg att dö är underhållning på hög nivå!
Ha så kul om...
"The Butcher" beslutar sig för att våldgästa.
Haha jag räknar kallt med att det kommer gå åt ett antal gubbar innan spelet är avklarat
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Frågan är om man vågar sikta på att köra nattgibb från kl 1:00, eller gå och lägga sig tidigt och vänta till tidig morgon då amerikanarna gått och lagt sig. Svårt att veta om det blir serverkö eller inte, då det dels finns early access, så att inte alla börjar samtidigt, och dels var det inte strul på serverslam testet, vilket antingen beror på att Blizzard löst "problemen", eller att det helt enkelt inte var lika många som spelade då..
Frågan är om man vågar sikta på att köra nattgibb från kl 1:00, eller gå och lägga sig tidigt och vänta till tidig morgon då amerikanarna gått och lagt sig. Svårt att veta om det blir serverkö eller inte, då det dels finns early access, så att inte alla börjar samtidigt, och dels var det inte strul på serverslam testet, vilket antingen beror på att Blizzard löst "problemen", eller att det helt enkelt inte var lika många som spelade då..
Jag siktar nog på att Amerikanarna får stresstesta servern medan jag sover
Roligaste sättet imo, har fått en stor aversion mot att kolla på trailers och alla react-videos där spel totalt grävs ur innan allmänna befolkningen ens har startat spelet. Kommer ha skitkul
I D3 hade jag som roligast i party med polare med varsin hardcore-gubbe. Paniken som uppstår när någon är påväg att dö är underhållning på hög nivå!
Jag håller med om HC! spelade mycket hardcore i D2 och spänningen under tiden överväger frustrationen när man dör imo.
Skriver också under på att gå in blind i ett spel är bästa sättet! blir säkert skitroligt om du inte pommes när du skulle pizzat, Bossarna verkar inte vara någon lek, svårare än D2 imo.
Näää
Spela spel är kul ibland.
Matsäck och oömma kläder är bra, men glöm för satan inte svärdet hemma!
Vem behöver svärd när man har magi? 😎
Absolut sikta på kl 1:00 😁 Om det skulle bli lite strul så är det en del av release-festen 😂 Jag ska förmodligen ställa larm kl 00:30 och köra marathon sen 😁
Fy fan. Jag börjar känna mig lite krassligt nu och får hoppas att man inte blir sjuk på fredag och hela nästa vecka, det vore ju lite tråkigt.
😂
Starfield verkar onekligen som ett kul spel, men kan nog inte klassa ett spel som inte är tillgängligt på alla plattformar som mest efterlängtat
Starfield verkar onekligen som ett kul spel, men kan nog inte klassa ett spel som inte är tillgängligt på alla plattformar som mest efterlängtat
Klart D4 är årets mest efterlängtade spel. Annars skulle jag säga Zelda men tror D4 slår de på fingrarna när man ser försäljning, Twitch, YouTube-siffror och nyhetsklick senare i år. Starfield kommer inte ens vara i närheten!
https://www.svt.se/kultur/djavulskt-beroendeframkallande-nytt...
Om ni vill läsa en tidig recension har SVT brutit mot embargot
PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck
Såg den förut med och antar att den journalisten har dålig koll på skillnaden mellan AM och PM, den är publicerad 06:00
Den är borta nu
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Såg den förut med och antar att den journalisten har dålig koll på skillnaden mellan AM och PM, den är publicerad 06:00
Den är borta nu
Hehe hoppas SVT blev svartlistade nu
PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck