Diablo IV-veckan är här! Då läser du FZ:s recension

Robot
Diablo IV-veckan är här! Då läser du FZ:s recension
Medlem

Trevligt, har förbokat deluxe så kommer börja på fredag. Vem har recenserat spelet?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Taggad till tusen! 6/6 går jag helt blind in i hardcore, endast sett revealtrailern


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Årets mest efterlängtade spel trodde jag var Starfield. 🙂

Medlem

Vi ses i Sanctuary, mina vänner!

Obligatorisk närvaro. Matsäck valfritt, men gärna oömma kläder.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Fem dagars ledighet så det här kommer maxas till max!

Moderator | Testpilot
Skrivet av BillyJoeBob:

Fem dagars ledighet så det här kommer maxas till max!

Då får vi hoppas det inte blir nå serverstrul då!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Taggad till tusen! 6/6 går jag helt blind in i hardcore, endast sett revealtrailern

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Taggad till tusen! 6/6 går jag helt blind in i hardcore, endast sett revealtrailern

Ha så kul om...

"The Butcher" beslutar sig för att våldgästa.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ser fram emot recensionen!

Medlem
Skrivet av stephan900:

Årets mest efterlängtade spel trodde jag var Starfield. 🙂

Sant det är det. Men D4 är bra nära! Sen vet jag vad jag får med D4 medan Starfield kan bli hur som helst.

Medlem

Då är ju frågan, släpps early access kl 01 natten mot fredagen eller 01 natten mot lördagen svensk tid?

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Då är ju frågan, släpps early access kl 01 natten mot fredagen eller 01 natten mot lördagen svensk tid?

Natten mot fredag.

Medlem
Skrivet av AlfaBlommaN:

Natten mot fredag.

Tack. Dags att ta ut en kompdag således.

Medlem
Skrivet av stephan900:

Årets mest efterlängtade spel trodde jag var Starfield. 🙂

Det är ju självklart subjektivt men Starfield är ju mest spännande känner jag, vi vet ju så lite och det känns som det kan bli lite hursomhelst, hoppas det blir bra såklart. För egen del är inte något av dessa spel årets mest efterlängtade även om det ska bli jättekul med D4.

Skribent
Skrivet av Managor:

Vi ses i Sanctuary, mina vänner!

Obligatorisk närvaro. Matsäck valfritt, men gärna oömma kläder.

Matsäck och oömma kläder är bra, men glöm för satan inte svärdet hemma!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Roligaste sättet imo, har fått en stor aversion mot att kolla på trailers och alla react-videos där spel totalt grävs ur innan allmänna befolkningen ens har startat spelet. Kommer ha skitkul
I D3 hade jag som roligast i party med polare med varsin hardcore-gubbe. Paniken som uppstår när någon är påväg att dö är underhållning på hög nivå!

Skrivet av Zymac:

Ha så kul om...

"The Butcher" beslutar sig för att våldgästa.

Haha jag räknar kallt med att det kommer gå åt ett antal gubbar innan spelet är avklarat


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Frågan är om man vågar sikta på att köra nattgibb från kl 1:00, eller gå och lägga sig tidigt och vänta till tidig morgon då amerikanarna gått och lagt sig. Svårt att veta om det blir serverkö eller inte, då det dels finns early access, så att inte alla börjar samtidigt, och dels var det inte strul på serverslam testet, vilket antingen beror på att Blizzard löst "problemen", eller att det helt enkelt inte var lika många som spelade då..

Medlem
Skrivet av Aryvian:

Frågan är om man vågar sikta på att köra nattgibb från kl 1:00, eller gå och lägga sig tidigt och vänta till tidig morgon då amerikanarna gått och lagt sig. Svårt att veta om det blir serverkö eller inte, då det dels finns early access, så att inte alla börjar samtidigt, och dels var det inte strul på serverslam testet, vilket antingen beror på att Blizzard löst "problemen", eller att det helt enkelt inte var lika många som spelade då..

Jag siktar nog på att Amerikanarna får stresstesta servern medan jag sover

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Roligaste sättet imo, har fått en stor aversion mot att kolla på trailers och alla react-videos där spel totalt grävs ur innan allmänna befolkningen ens har startat spelet. Kommer ha skitkul
I D3 hade jag som roligast i party med polare med varsin hardcore-gubbe. Paniken som uppstår när någon är påväg att dö är underhållning på hög nivå!

Jag håller med om HC! spelade mycket hardcore i D2 och spänningen under tiden överväger frustrationen när man dör imo.

Skriver också under på att gå in blind i ett spel är bästa sättet! blir säkert skitroligt om du inte pommes när du skulle pizzat, Bossarna verkar inte vara någon lek, svårare än D2 imo.

Medlem
Skrivet av stephan900:

Årets mest efterlängtade spel trodde jag var Starfield. 🙂

Näää


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Stör mig lite på att Deluxe Edition är dyrare på PC än på PS5.. även fall de bara gör en 50-lapp.

phi
Medlem

Fy fan. Jag börjar känna mig lite krassligt nu och får hoppas att man inte blir sjuk på fredag och hela nästa vecka, det vore ju lite tråkigt.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Matsäck och oömma kläder är bra, men glöm för satan inte svärdet hemma!

Vem behöver svärd när man har magi? 😎

Skrivet av Aryvian:

Frågan är om man vågar sikta på att köra nattgibb från kl 1:00, eller gå och lägga sig tidigt och vänta till tidig morgon då amerikanarna gått och lagt sig. Svårt att veta om det blir serverkö eller inte, då det dels finns early access, så att inte alla börjar samtidigt, och dels var det inte strul på serverslam testet, vilket antingen beror på att Blizzard löst "problemen", eller att det helt enkelt inte var lika många som spelade då..

Absolut sikta på kl 1:00 😁 Om det skulle bli lite strul så är det en del av release-festen 😂 Jag ska förmodligen ställa larm kl 00:30 och köra marathon sen 😁

Skrivet av phi:

Fy fan. Jag börjar känna mig lite krassligt nu och får hoppas att man inte blir sjuk på fredag och hela nästa vecka, det vore ju lite tråkigt.

😂

Medlem
Skrivet av stephan900:

Årets mest efterlängtade spel trodde jag var Starfield. 🙂

Starfield verkar onekligen som ett kul spel, men kan nog inte klassa ett spel som inte är tillgängligt på alla plattformar som mest efterlängtat

Medlem
Skrivet av stephan900:

Årets mest efterlängtade spel trodde jag var Starfield. 🙂

Skrivet av Rydell1986:

Starfield verkar onekligen som ett kul spel, men kan nog inte klassa ett spel som inte är tillgängligt på alla plattformar som mest efterlängtat

Klart D4 är årets mest efterlängtade spel. Annars skulle jag säga Zelda men tror D4 slår de på fingrarna när man ser försäljning, Twitch, YouTube-siffror och nyhetsklick senare i år. Starfield kommer inte ens vara i närheten!

Medlem

https://www.svt.se/kultur/djavulskt-beroendeframkallande-nytt...

Om ni vill läsa en tidig recension har SVT brutit mot embargot


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem
Skrivet av PFC Hudson:

https://www.svt.se/kultur/djavulskt-beroendeframkallande-nytt...

Om ni vill läsa en tidig recension har SVT brutit mot embargot

Såg den förut med och antar att den journalisten har dålig koll på skillnaden mellan AM och PM, den är publicerad 06:00

Medlem
Skrivet av PFC Hudson:

https://www.svt.se/kultur/djavulskt-beroendeframkallande-nytt...

Om ni vill läsa en tidig recension har SVT brutit mot embargot

Den är borta nu


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Såg den förut med och antar att den journalisten har dålig koll på skillnaden mellan AM och PM, den är publicerad 06:00

Skrivet av Issue:

Den är borta nu

Hehe hoppas SVT blev svartlistade nu


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

12
Skriv svar