FZ Play – Pajigt eller precious i Gollum?

Robot
FZ Play – Pajigt eller precious i Gollum?

Wakkaah gör comeback med årets spel! (Årets sämsta, alltså...)

#fz-play, #gollum, #the-lord-of-the-rings-gollum


Medlem

Du är modig du Wakkaah, du spelar så vi andra slipper. Ska bli kul att se dig igen ikväll och alla andra.

Medlem

Fast det står fortfarande kl 14 inne på YT. Eller är det för-chatt för dom som vill snacka av sig lite innan? : P


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det är extremt dåliga betygen gör mig ändå lite intresserad spelet.

Medlem

Hur många av alla spelen som streamas hinner Wakkaah köra igenom helt?

Moderator
Skrivet av conthox:

Fast det står fortfarande kl 14 inne på YT. Eller är det för-chatt för dom som vill snacka av sig lite innan? : P

Tar en titt på detta! Det ska vara 20:00 som vanligt!

Moderator
Skrivet av Querth:

Hur många av alla spelen som streamas hinner Wakkaah köra igenom helt?

Jag spelar inte färdigt alla spel jag testar på stream. Det hade varit omöjligt. Men det händer ofta att jag fortsätter spela spelen (Jobba off stream om min fru frågar) efter stream och ibland hela vägen till slutet!

Medlem

Tusan att man missa detta 😢


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av Visual Prick:

Tusan att man missa detta 😢

Kan berätta att spelet inte var särskilt bra!

Men bra stream! Vi syns nästa gång kanske!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tack för en riktigt bra kväll med ett inte riktigt lika bra spel! 😅


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Moderator

Tack till alla som hängde i chatten! En otroligt kul kväll med ett inte så lyckat spel. 😂

Medlem

För mindre än en månad sedan spelade @Wakkaah Redfall i FZ Play, som definitivt platsar bland årets hittills största besvikelser. Men årets sämsta...? "Håll min mjöd", säger Gollum. The Lord of the Rings: Gollum har fått sopiga betyg och utvecklarna har känt sig tvingade att be om ursäkt.

Wakkaah och FZ ber dock inte om ursäkt när vi ikväll kastar oss på äventyret. Förmodligen mer pajigt än precious, men vi får se. Klockan 20.00 drar vi igång med one stream to rule them all.

Väldigt välformulerat!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Tack till alla som hängde i chatten! En otroligt kul kväll med ett inte så lyckat spel. 😂

Det var ju faktiskt lite lustigt att det första intrycket inte var katastrofalt ändå, men sen kom... allt. 😅
"Stealth"-mekaniken, kontrollerna/kameran (wallrunningen och... far jump!), den extremt ojämna grafiska kvaliteten, quest- och värld-designen med väldigt oklart narrativ, och givetvis allas vår älskade "game over"-skärm.

Kändes inte som världshistoriens sämsta spel, men det är verkligen inte bra. ^^ Och jag tycker fortfarande det är lite lustigt att versionsnumret i huvudmenyn var 0.2 (vilket verkar vara den nyaste versionen)... Alla tecken tyder ju liksom på att det inte är i närheten av färdigt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Chefredaktör
Skrivet av Wakkaah:

Tack till alla som hängde i chatten! En otroligt kul kväll med ett inte så lyckat spel. 😂

Bra kämpat ändå! 😂

Redaktör
Ponny
Skrivet av Wakkaah:

Jag spelar inte färdigt alla spel jag testar på stream. Det hade varit omöjligt. Men det händer ofta att jag fortsätter spela spelen (Jobba off stream om min fru frågar) efter stream och ibland hela vägen till slutet!

Vågar man gissa på att detta INTE spelas till slutet?


signatur

En Bamseponny av folket

Moderator
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Vågar man gissa på att detta INTE spelas till slutet?

Vem vet. Vi fantiserade fram Gollum the drinking game. Specialstream på det?

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Vem vet. Vi fantiserade fram Gollum the drinking game. Specialstream på det?

Ja tack. Jag vill se en dyngrak Wakkaah spela genom Gollum.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Vem vet. Vi fantiserade fram Gollum the drinking game. Specialstream på det?

Skrivet av Mirage:

Ja tack. Jag vill se en dyngrak Wakkaah spela genom Gollum.

Förslaget var att ta en shot vid varje game over-skärm. Wakkaah dog 27 gånger igår* (räknade dem nyss, säg till om jag missade nån 😅), så deltagare i det dryckesspelet hade nog slutat på samma sätt. ^^

*

19:59
31:52
33:26
37:50
40:10
43:38
43:58
1:04:14
1:12:24
1:16:27
1:18:03
1:19:13
1:19:22
1:19:45
1:20:00
1:23:24
1:23:44
1:33:49
1:35:12
1:48:32
1:49:32
1:52:26
1:54:57
1:55:23
2:00:07
2:00:58
2:03:15 (Wakkaah ger upp)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Moderator
Skrivet av PeTTs0n:

Förslaget var att ta en shot vid varje game over-skärm. Wakkaah dog 27 gånger igår* (räknade dem nyss, säg till om jag missade nån 😅), så deltagare i det dryckesspelet hade nog slutat på samma sätt. ^^

*

19:59
31:52
33:26
37:50
40:10
43:38
43:58
1:04:14
1:12:24
1:16:27
1:18:03
1:19:13
1:19:22
1:19:45
1:20:00
1:23:24
1:23:44
1:33:49
1:35:12
1:48:32
1:49:32
1:52:26
1:54:57
1:55:23
2:00:07
2:00:58
2:03:15 (Wakkaah ger upp)

Gediget räknande!!
Å kul med ditt sällskap i streamen. Detta låter som ett farligt uppdrag. Men det är ju trots allt mitt jobb?

Medlem

Kollade på streamen. Trevligt som alltid men spelet är ett av det överlägset tråkigaste spel jag någonsin har kollat på.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Gediget räknande!!
Å kul med ditt sällskap i streamen. Detta låter som ett farligt uppdrag. Men det är ju trots allt mitt jobb?

Du får helt enkelt ta en för laget.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar