Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

https://m.youtube.com/watch?time_continue=65&v=j9Z9k_fgsKg&em...

Hoppas jag vinner. Om så sker ska jag fira till denna..

Medlem

Sommaren inleds med en lusinvasion här i stugan. Det vore en fröjd att skicka dem tillbaka dit de kommer ifrån med en hög andra demoner och smådjävlar!

Medlem
Om jag vinner...

Exsulterem, mater mea exsultaret, capellae et porci nostri exsulterent, et ipse Salvator exsulteret!

phi
Medlem

Mamma Lilith (eller ChatGPT...) har talat:

I Liliths skuggiga värld, där ondskan styr,
Ser hon en spelare vars passion brinner i varje fiber.
FZ.se har varit ditt fristed, din heliga grund,
Därför tror Lilith att du förtjänar en vinst så rund.

Din hängivenhet till Diablo-universumet är klar,
Djuplodande kunskap och kärlek som ingen annan har.
Du har delat med dig av erfarenheter och insikter,
Och inspirerat andra med din spelskicklighet.

Lilith ser att du inte bara spelar för att vinna,
Du delar gemenskap och skapar en virtuell sinnesvärld.
Ditt engagemang för gemenskapen är äkta och stort,
Därför anser Lilith att du ska vara mottagare av denna Limited Collector's Box.

Så låt din resa fortsätta, med Liliths välsignelse och frid,
FZ.se ska höra Liliths röst och ge dig vad du förtjänar, en vinst så vid.
Fortsätt att sprida glädje och passion i spelens rike,
Och låt denna box vara en symbol för din framgångsrike.

Medlem

Skulle bli oerhört förvånad och fantastiskt glad om jag vann, blir inte mycket spelköp längre och Diablo 4 hade varit kanon och få spela.

Medlem

Har en polare som hamnat lite i skiten rent ekonomiskt, så när jag såg detta såg jag det som ett ypperligt tillfälle att se om man kan hjälpa honom i denna stress så kan vi spela tillsammans

Medlem

Jag har alltid föredragit fysiska utgåvor och efter att ha spelat betan skulle jag bli jätteglad om vann Limited Collector's Box!

Medlem

Vinner jag blir jag 🙂

Medlem

Hoppas hoppa 🥹🥹🥹

Medlem

Skulle bli helvetiskt glad 😈

Medlem
Medlem

Jag skulle bli så glad!!!!! 🥳🤯🤩

Medlem

Jag skulle bli så glad så att helvetet brinner över!

(Jag är inte helt säker på att jag använde det uttrycket korrekt)


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Skulle ju vara trevligt att få vinna ibland.

Medlem

Blir lika glad som level cap

Medlem

Vill så gärna vinna detta asså, skulle bli så glad så hjärnan hade fått panik och hoppat tillbaka till då man var ca 15år och lirade nightgibs i diablo 2 😃 så härliga minnen 😁🖖

Medlem

Har aldrig vunnit såna här tävlingar, så det skulle ju sitta fint som födelsedagspresent

Lycka till alla.

Medlem

Episk collectors box! Det värmer hjärtat på en Diabloveteran, med många tusen timmar i Sanctuary, att någon i communityn kommer vinna den.

Medlem

👿 666% value 🤣


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

Jag är mellan jobb just nu så detta är den första collectorn till diablo jag inte har kunnat köpa, så hade varit extremt glad över att vina denna för då har jag inte missat någon till min samling!

Medlem

Om "JAG" vinner så säger jag upp mig från jobbet eller tar ut mina 6 veckors semester på direkten.
Sist jag vann något så var det en frukost tv i hemmets veckotidning år 2005.
Det mina vänner är sann glädje!

Medlem

Man kan alltid hoppas 😭👌

Medlem

Det vore kul med ett Diablo IV. För spelet kan sannolikt verka förbryllande och värmande under ett par hundra timmar, medan vädret ännu förväntas vara kallt enligt SMHI.

Medlem

Om jag skulle vinna det till playstation så skulle jag få njuta av error 315306 med mina andra jämlikar. Av ren ilska skulle vi slå följe med Lilith och dräpa Inarius och sedan hela Heavens. För det finns inget som kan få en mer galen än ett error på release.

Medlem

Bästa vännens bror visade mig The Butcher 1998, jag som var nio år gammal lyckades naturligtivs dra på mig mardrömmar. Som plåster på såren önskar jag mig Collector’s edition 😎

Medlem

Vinner jag så blir jag så glad att jag kommer införskaffa Gollum-spelet och klara alla achievements i den INNAN jag börjar på Diablo 4, bara för att kunna dra ut på längtan och njuta av den härliga kontrasten av kvalitén mellan dessa två spel ordentligt.
Förhoppningsvis är Diablo 4 det bättre spelet och inte ett Failablo 4.

Medlem

Diaboliskt lycklig.

Medlem

Glad? Glad blir man inte i helvetet! Men det skulle helt klart bringa en gnutta av ljus i det eviga mörkret.

Medlem

För ganska prick 7 år sen hade jag min första date med en tjej jag träffat på distans.

Blev när hon snappade upp att jag hade Diablo 3 på PS4:an och ville spela tillsammans. När hon ledde vägen och rushade igenom spelet och verkade kunna det utan och innan blev jag förälskad.

Nu har vi hus och barn, och brukar få Diablo-sug och minns tillbaka till tiden som nykär så fort sommaren närmar sig. Känslorna kommer så klart extra starkt nu när 4:an är på ingång, och inget skulle tända en gnista i ett par trötta småbarnsföräldrar så mycket som en Collector's Edition skulle göra!

Och vem kunde ana att Diablo kunde vara romantiskt?

Medlem

Frugan lär bli jävligt glad över grejer som tar plats i hyllan 😁


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Skriv svar