Amnesia: The Bunker

Robot
Amnesia: The Bunker

På västfronten intet nytt – förutom det stora monstret, förstås.

#amnesia-the-bunker


Medlem

Shit hoppade till där mot slutet av videon vid sprängningen o skymtadet av monstret, snyggt!

Skribent
Skrivet av B-itta:

Shit hoppade till där mot slutet av videon vid sprängningen o skymtadet av monstret, snyggt!

Det har sina stunder, det här spelet.

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Det har sina stunder, det här spelet.

Ovanligt att se skjutvapen o granater i Amnesia serien

Medlem

Shit vad jag är taggad på det här. Blir ett Steam köp.

Hehe, jag vänjer mig aldrig att se att spelet släpps till alla format förutom till PlayStation 5. Den är ju bakåtkompatibel men PS4 är ju en underlägsen version.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av B-itta:

Ovanligt att se skjutvapen o granater i Amnesia serien

Ja, man har överhuvudtaget fler verktyg som ibland kan användas på lite olika sätt för olika ändamål.

Medlem

Blir ett köp när de släpper en vr version.

Medlem

Riktigt bra spel. Rekommenderas.

Kunde inte få det att funka bra på PC, avinstallerade, bara för att läsa dagen efter att det finns någon bugg som gör att det inte hittar ditt faktiska grafikkort, utan använder sig av moderkortets.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar