I väntan på Sands of Time-remaken – Prince of Persia: The Lost Crown i jaunuari

Robot
I väntan på Sands of Time-remaken – Prince of Persia: The Lost Crown i jaunuari

Ett ungt, argt, mer edgy Prince of Persia.

#prince-of-persia-the-lost-crown

Medlem

Kan vara den sämsta trailer jag någonsin har beskådat sett till känsla och musik.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Varför, bara varför, ENVISAS det med hip-hop i trailers?

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Gameplay ser riktigt roligt ut och jag ser faktiskt fram emot detta. Men det hade passat så mycket bättre med orientalisk musik. Vad var det här?

Medlem

Fick inte Sands of Time en remake för en massa år sedan?

Inaktiv

Ser ut som något jag kanske testar om det dyker upp på Gamepass eller Playstation Plus Extra om något år.

Medlem

Ser kul ut, men varför inte orginal karaktären?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

hyvä

vilket övergrepp

signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Samma fula "Fortnite-grafik" som alldeles för många spel har nuförtiden, värdelös musik som inte passar in alls och man spelar inte som huvudkaraktären!

Det var inte många rätt i den trailern...

Medlem

Anakronistisk musik tycker jag är ett intressant grepp här och det fungerar faktiskt helt okej. Gameplay tycker jag ser riktigt kul ut, även om grafikstilen inte helt faller mig i smaken. Ganska mycket negativa reaktioner dock, både här på FZ och på YT. Misstänker att det för många blir lite för mycket med både mellanöstern-tema och hip-hop på en och samma gång.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Samma fula "Fortnite-grafik" som alldeles för många spel har nuförtiden, värdelös musik som inte passar in alls och man spelar inte som huvudkaraktären!

Det var inte många rätt i den trailern...

Påminner om trailern till Saints Row 4 (5?). Fortnite-grafik och dålig musik.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Misstänker att det för många blir lite för mycket med både mellanöstern-tema och hip-hop på en och samma gång.

Du får det att låta som det är nåt rasistiskt eller liknande. Hiphopen får det att känns som COD släppt år 2008.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Anakronistisk musik tycker jag är ett intressant grepp här och det fungerar faktiskt helt okej. Gameplay tycker jag ser riktigt kul ut, även om grafikstilen inte helt faller mig i smaken. Ganska mycket negativa reaktioner dock, både här på FZ och på YT. Misstänker att det för många blir lite för mycket med både mellanöstern-tema och hip-hop på en och samma gång.

Låtvalet är helt fel vibe, känns som klubb musik, hiphop är dessutom typ alla musikstilar i en så dom hade enkelt kunna ha något med mer mellanöstern-tema eller bara något mer passande öht.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Du får det att låta som det är nåt rasistiskt eller liknande. Hiphopen får det att känns som COD släppt år 2008.

Du menar att det finns möjlighet med rasism kring mellanönstern och hip hop? Tycker inte du det låter lite väl långsökt? I dagens upplysta och toleranta samhälle?

Skrivet av tuckdragon:

Låtvalet är helt fel vibe, känns som klubb musik, hiphop är dessutom typ alla musikstilar i en så dom hade enkelt kunna ha något med mer mellanöstern-tema eller bara något mer passande öht.

Ja, allt kan ju inte falla alla i smaken och jag förstår de som inte gillar den, men de ville helt enkelt framföra en viss ton i trailern. Misstänker att det helt enkelt är icke-diegetiskt och du inte behöver oroa dig för att huvudkaraktären ska brista ut i hip-hop eller dra fram en vaxrulle med Dr. Dre innan striderna. Det var ju även de som ogillade att Mad World var i Gears of War-trailern och inte tyckte det passade.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Du menar att det finns möjlighet med rasism kring mellanönstern och hip hop? Tycker inte du det låter lite väl långsökt? I dagens upplysta och toleranta samhälle?

Ja, allt kan ju inte falla alla i smaken och jag förstår de som inte gillar den, men de ville helt enkelt framföra en viss ton i trailern. Misstänker att det helt enkelt är icke-diegetiskt och du inte behöver oroa dig för att huvudkaraktären ska brista ut i hip-hop eller dra fram en vaxrulle med Dr. Dre innan striderna. Det var ju även de som ogillade att Mad World var i Gears of War-trailern och inte tyckte det passade.

Om tonen i trailern inte direkt representerar spelet har man nog gjort en dålig trailer.
Tror majoriteten iaf gillade mad world trailern, den var ju dönajs för sin tid

Några trailers jag hade på minnet med bra musikval:

1
Skriv svar