Vi far till Honkong, Hyrule och helvetet i helgen – och du?

Robot
Vi far till Honkong, Hyrule och helvetet i helgen – och du?

Verkliga och overkliga äventyr.

#spelhelg


Medlem

Jag ska slutföra Life is strange för FZ Summer Challenge, och fortsätta med Horizon Forbidden West (som troligtvis inte hinner slutföras under Summer Challenge)

Medlem

Mellan två spel just nu. Lite sugen på Jedi: survivor men inte typ 700:- sugen.

Nån som har nått bra tips kanske?

Medlem

Kul med Sleeping Dogs, spelade om det förra våren och det är trots sina brister jävligt mysigt, sköna slagsmål.
Blev precis klar med den sista expansionen till Control (väldigt bra och extremt stämningsfullt, men kanske lite enformigt i längden). Får se om det blir något spelande i helgen, funderade på att spela Baldur's Gate för första gången...

Medlem

Diablo 4 för hela slanten


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Avstängd

GTA V S/X i Xcloud blir det i helgen för mig. Klarat 60% nu i Story mode.

Hur långt har ni andra kommit i Story mode?

Medlem

Street Fighter 6 för hela slanten. Möjligtvis blir det lite Grim Dawn med om jag känner mig för utbränd på SF6.

Medlem

Vet inte... Rätt sugen på Euro Truck Simulator 2, men samtidigt vill jag köra mer Run 8 Train Simulator. Vill även gräva lite i Out of Ore...

Får se vart jag hamnar

Medlem

Battlebit igen!


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av jontebula:

Hur långt har ni andra kommit i Story mode?

Bra fråga! Det har väl bara gått ett decennium sedan man körde igenom storyn sist (som de flesta av oss förmodligen)

OnT: Det blev inget spelande förra helgen men påbörjade Forspoken under veckan och siktar på ett avslut redan idag.

Sitter och funderar på om man ska slå till på ett inköp av Jedi Survivor eller avvakta ytterligare

Medlem

Det blir att fortsätta med Yakuza 5 Remastered för min del, håller på att ta mig igenom den spelserien just nu och fullkomligt älskar den.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Varvar småbarnsfamiljesemester och camping med att beta vidare i Final Fantasy XVI. PS5:an står redo hemma, två hunts samt avslutande main story-quests och en level återstår. Söndag kväll när barnen sover, jag är redo!

Medlem

jag är fast i battlebit, det äger alla samma sorter spel utav helvete. och det är gjort av 3 pers! dom gav folket det dom ville ha, och dom förtjänar all framgång


signatur

//monster

Medlem

Varvar mellan NG+ av Dying Light 2, Warframe när spelar själv, och sen Diablo 4 med sambon.

Ambassadör
Xbox

Försöker hitta de allra sista collectibles i Star Wars Jedi: Survivor... Blir det lyckat så ger jag mig in i Assassin's Creed: Odyssey.

SW Jedi: Survivor är riktig bra f.ö, såg att några tvekade ovan i tråden.


signatur

Jump in.

Medlem

Blir nog inget alls, lite utbränd på sitta o spela hela tiden, dags för en paus o göra något annat.

Medlem

Har haft det här i backloggen i över ett år nu. Dags att beta av det antar jag.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Redaktör

Oplanerat pga semester, men blev ett par timmar Stranded Deep med son och bror. Kan bli mer.


signatur
Medlem

Spelar på i totk. Helvete vilket bra spel. Vill inte att det ska ta slut. Men har nog sjukt långt kvar. Bara klarat ett tempel.

Medlem

Jag har tänkt att jag ska spela om Sleeping dogs länge men jag har inte det utrymmet av tid längre!

Men jag spelar annars Aliens Dark Decent på min Series X och Phantom Doctrine på min Switch.

Medlem

Åååh! Sleeping Dogs! Kanske mitt favoritspel vad gäller öppna världar. Spelade igenom det på ett bräde för ca 10 år sedan under en helg som gräsänkling. Det var en febrig, intensiv och härlig romans som jag alltid kommer hålla som ett av mina bästa spelminnen. Vet inte om jag vågar mig på det igen?

Medlem

Dave the diver fps 10 kanske på pc med en PS5 handkontroll. För att spelet är så bra så genomlider jag allt hemskt jag måste utstå på min pc. Jag kunde inte vänta på att spela spelet på riktigt när det kommer på Switch. Så jag får se hur länge jag orkar spela på pc. Annars så blir det nog bara Apex och Switchback vr med nya uppdateringen. Och lite andra spel. Remnant 2 får vänta tills på måndag för jag köpte fel version och kan inte ändra köpet.

Medlem

Det blir Remnant 2


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

There can be only one.
Zelda.

Medlem

Blir lite TWW3

Medlem

hade velat ha Remnant 2, men självklart släpps det inte förrän Efter helgen


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Det blir Remnant 2

får man lira det redan nu om man förköper? för releasen är ju inte förrän på tisdag vet du :)?

https://store.steampowered.com/app/1282100/Remnant_II/


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

får man lira det redan nu om man förköper? för releasen är ju inte förrän på tisdag vet du :)?

https://store.steampowered.com/app/1282100/Remnant_II/

japp det har gått sedan imorse tror jag det var.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

japp det har gått sedan imorse tror jag det var.

typiskt, inga pengar ändå förrän 25e så, dave the diver it is


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Mellan två spel just nu. Lite sugen på Jedi: survivor men inte typ 700:- sugen.

Nån som har nått bra tips kanske?

Jag köpte det för 700 spänn, och skulle inte heller säga att det är värt 700 spänn. Däremot 600 spänn, då det är ett helt fenomenalt spel. En värdig uppföljare på Fallen Order.

Själv kör jag lite blandat. Red Dead Redemption 2 är det som gäller. Senaste gången jag körde igenom spelet så tog det 40 timmar för mig, nu är jag uppe i 40 timmar den här omgången och har precis påbörjat kapitel 5.

12
Skriv svar