Vi far till Honkong, Hyrule och helvetet i helgen – och du?
Kul med Sleeping Dogs, spelade om det förra våren och det är trots sina brister jävligt mysigt, sköna slagsmål.
Blev precis klar med den sista expansionen till Control (väldigt bra och extremt stämningsfullt, men kanske lite enformigt i längden). Får se om det blir något spelande i helgen, funderade på att spela Baldur's Gate för första gången...
Hur långt har ni andra kommit i Story mode?
Bra fråga! Det har väl bara gått ett decennium sedan man körde igenom storyn sist (som de flesta av oss förmodligen)
OnT: Det blev inget spelande förra helgen men påbörjade Forspoken under veckan och siktar på ett avslut redan idag.
Sitter och funderar på om man ska slå till på ett inköp av Jedi Survivor eller avvakta ytterligare
Det blir att fortsätta med Yakuza 5 Remastered för min del, håller på att ta mig igenom den spelserien just nu och fullkomligt älskar den.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Åååh! Sleeping Dogs! Kanske mitt favoritspel vad gäller öppna världar. Spelade igenom det på ett bräde för ca 10 år sedan under en helg som gräsänkling. Det var en febrig, intensiv och härlig romans som jag alltid kommer hålla som ett av mina bästa spelminnen. Vet inte om jag vågar mig på det igen?
Dave the diver fps 10 kanske på pc med en PS5 handkontroll. För att spelet är så bra så genomlider jag allt hemskt jag måste utstå på min pc. Jag kunde inte vänta på att spela spelet på riktigt när det kommer på Switch. Så jag får se hur länge jag orkar spela på pc. Annars så blir det nog bara Apex och Switchback vr med nya uppdateringen. Och lite andra spel. Remnant 2 får vänta tills på måndag för jag köpte fel version och kan inte ändra köpet.
Det blir Remnant 2
får man lira det redan nu om man förköper? för releasen är ju inte förrän på tisdag vet du :)?
//monster
får man lira det redan nu om man förköper? för releasen är ju inte förrän på tisdag vet du :)?
japp det har gått sedan imorse tror jag det var.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
japp det har gått sedan imorse tror jag det var.
typiskt, inga pengar ändå förrän 25e så, dave the diver it is
//monster
Mellan två spel just nu. Lite sugen på Jedi: survivor men inte typ 700:- sugen.
Nån som har nått bra tips kanske?
Jag köpte det för 700 spänn, och skulle inte heller säga att det är värt 700 spänn. Däremot 600 spänn, då det är ett helt fenomenalt spel. En värdig uppföljare på Fallen Order.
Själv kör jag lite blandat. Red Dead Redemption 2 är det som gäller. Senaste gången jag körde igenom spelet så tog det 40 timmar för mig, nu är jag uppe i 40 timmar den här omgången och har precis påbörjat kapitel 5.