Retro-RPG:t Sea of Stars släpps dag 1 även på Playstation Plus
Det lät bra tills jag läste turordningsbaserade strider. Urk...
Det ska sägas att de är lite mer involverade än att bara välja alternativ i en meny. Man måste även tajma knapptryck för att maximera olika attacker och så.
Det ska sägas att de är lite mer involverade än att bara välja alternativ i en meny. Man måste även tajma knapptryck för att maximera olika attacker och så.
Spelet ser jättebra ut, alltså, grafiken, MEN det turbaserade är verkligen no no, även om det är mera avancerat än det brukar vara.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Spelet ser jättebra ut, alltså, grafiken, MEN det turbaserade är verkligen no no, även om det är mera avancerat än det brukar vara.
Absolut det bästa med detta. Älskar rollspel som är turordningsbaserade. Action, hur dumt det än låter, blir ofta mer enformigt för mig.
Detta och Baldurs Gate III kommer bli kanon
Blir mysigt detta, riktigt taggad!
Absolut det bästa med detta. Älskar rollspel som är turordningsbaserade. Action, hur dumt det än låter, blir ofta mer enformigt för mig.
Håller med, det finns dessutom gott om actionspel för de som vill ha det eftersom de flesta större rollspelen gått ditåt.
Urk, det gillar inte jag. Alltså att behöva tajma knapptryck. Det är det enskilt sämsta med Super Mario RPG.
Ännu en dag i paradiset.
Du har rätt, det låter jättedumt.
Jätteintressant information.
Det lät bra och när jag läste turordningsbaserade strider så kom hypen på riktigt. Denna typ av spel ska helt klart ha turordningsbaserade strider. Hoppas som någon sa tidigare på att det ska vara minst lika bra som Chained Echoes (som var grymt bra).
Blir att spela direkt det släpps.
Det lät bra och när jag läste turordningsbaserade strider så kom hypen på riktigt. Denna typ av spel ska helt klart ha turordningsbaserade strider. Hoppas som någon sa tidigare på att det ska vara minst lika bra som Chained Echoes (som var grymt bra).
Blir att spela direkt det släpps.
Du är sjuk.
Jätteintressant information.