Var är FZ:s Baldur's Gate III-recension (och alla andras)?

Robot
Var är FZ:s Baldur's Gate III-recension (och alla andras)?
Medlem

Spelade det med min son och hans kompis igår. Vi kom inte superlångt, men jag gillar verkligen spelet. Dock sitter jag här nu och vill spela vidare men de har inte haft tid vill inte lira själv då jag vill vänta och se vad som händer tills när vi spelar coop.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kan det inte komma till Xbox snarast?

Ler lite i smyg att vi pc spelare får kakan först


signatur

New life, New hope

Medlem

Kan inte släppa liret, otroligt svårt på "normal" men alltså vilket spel!!! MAGI!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Shit, är fast i jourjobb i över ett dygn men av de 3 timmar jag hann lira igår var intrycket fantastiskt.

Vågar dock inte hoppa hej än efter bara 3 timmar. Är fortfarande lite nervös hur karaktärer och storytelling kommer bli, att det speglar moderna progressiva värderingar med en värld fylld av självmedvetna, kaxiga, cyniska karaktärer. Det skulle dock vara olikt Larian, så jag är fortfarande hoppfull! 🤗

I alla fall, bara menymusiken gav en ju rysningar. Så sjukt vacker och tidlös opening track. 🥰


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Ler lite i smyg att vi pc spelare får kakan först

Alltid härligt att folk beta-testar åt en. 😉


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har spelat ca 10 timmar och redan ser jag klara förbättringar över early access. Årets bästa än så länge om 100 timmar vet jag om det är decenniets eller till och med århundradets bästa spel?

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Kan det inte komma till Xbox snarast?

Ja du, 2024 är snart här 😂

QRT
Medlem

Överlycklig att Larian fick vantarna på detta! Kan inte tänka mig en studio som skulle gjort det bättre!

Medlem

Fasen vad jag är sugen på långa utförliga recensioner. Är övertygad om att spelet är mycket bra men vill gärna läsa varför och få en bild av världen och spelbarheten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar