Skull Island: Rise of Kong är släppt och blir utskrattat
Vem hade kunnat ana...?
Då vi värnar om våra medarbetares mående skippar vi recension.
Men nu när ni säger det... Kong vs. Gollum? Lite som fjolårets Elden Ring vs. God of War – fast tvärtom.
Kong vs. Gollum, en debatt som kommer gå varm under er Årets spel-stream i december.
Vem hade kunnat ana...?
Men nu när ni säger det... Kong vs. Gollum? Lite som fjolårets Elden Ring vs. God of War – fast tvärtom.
Ni tvingade ju någon stackare recensera Gollum. Bra ni lärt er att inte plåga era kollegor!
I drank what?
Ni tvingade ju någon stackare recensera Gollum. Bra ni lärt er att inte plåga era kollegor!
Vi recenserade aldrig Gollum. Våra chefredaktörer bryr sig om vår psykiska hälsa.
Waakah spelade det däremot på en stream tror jag. Waakah är modig.
Din vänliga kvartersrecensent.
Vi recenserade aldrig Gollum. Våra chefredaktörer bryr sig om vår psykiska hälsa.
Ska du inte ta och recensera Kong? Karriärutveckling!
Ambitiöst spel!
Gillar starkt att dem tänkte på klimatet och valde att återanvända Unreal Engine 0.0.1-dev.1. Önskar att fler utvecklare började tänka efter innan de proppar in massa häftiga funktioner, exempelvis Ray-tracing.
Dock väntar jag på FZ's recension, även om gameplay-videos är fläckfria, innan jag slår till.
Ska du inte ta och recensera Kong? Karriärutveckling!
"Karriäraveckling". Men, vem vet. Kanske det dyker upp som en medlemsrecension någon dag. Dåliga spel har en charm också.
Din vänliga kvartersrecensent.
Stackars Waakkah.
I drank what?
Vem hade kunnat ana...?
Annat hade det varit på Praktikant-Fredriks tid!
😆😆
Fueled by coffee.
Oooh! Nysläpp till SNES! Det var inte igår ❤️
SNES är väl att ta i, men hade nån sagt att detta var ett spel till Dreamcast, så hade jag trott på det.
Alltså jag är ju lite sugen på att recensera detta för skojs skull! XD
Det hade varit riktigt kul. Tror nog många hade läst det faktiskt!
Tittade på SteamDB och det hade 12 samtidiga spelare nu. Det är i och för sig bara en mindre än Redfall som hade 13.
Och 22st tappra själar har som mest spelat det samtidigt.
Alltså jag är ju lite sugen på att recensera detta för skojs skull! XD
Do it! Handball Manager behöver ju sällskap som 0/5-spel. King Kong ser ju onekligen ut som att det skulle kunna sälla sig till den exklusiva skaran.
Annat hade det varit på Praktikant-Fredriks tid!
😆😆
Tyar icke! Det var hårt slit dagarna i ända. Men ändå: good times!
En Bamseponny av folket