Moddverktyg till Cities: Skylines 2 dröjer några månader

Robot
Moddverktyg till Cities: Skylines 2 dröjer några månader

Finns med när konsolversionerna släpps.

#cities-skylines-2


Medlem

Finns det första till konsol? Nyfiken om någon spelat i så fall och kan ge lite intryck. Känns som det kan vara lite små jobbigt med hur man drar vägar t.ex.

Medlem

kommer inte spela detta spel förrän om nåt år när allt är mer som det ska


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av aholman:

Finns det första till konsol? Nyfiken om någon spelat i så fall och kan ge lite intryck. Känns som det kan vara lite små jobbigt med hur man drar vägar t.ex.

Ja det finns jag äger det till både Xbox och switch i alla fall säkert även ps. Funkar okej men föredrar att köra spelet med mus och tangentbord.

Medlem
Skrivet av aholman:

Finns det första till konsol? Nyfiken om någon spelat i så fall och kan ge lite intryck. Känns som det kan vara lite små jobbigt med hur man drar vägar t.ex.

Hade den på ps4 och det funkade bra. Visst, det är smidigare på pc men det var så gött att lira på soffan samtidigt som man lyssnade på en podd i bakgrunden

Medlem

Men är det spelbart nu?

Vet när @Wakkaah streamade spelet behövdes spelet köras på lägst för ens var spelbart. Men det var knappt det.
Sedan dess har jag fortfarande läst att många har fortfarande har problem med spelet.

Inaktiv

Forumet är inte glada över detta. CO pratade om att mod skulle vara tillgängligt veckor efter. inte månader

Medlem
Skrivet av AxxT:

Men är det spelbart nu?

Vet när @Wakkaah streamade spelet behövdes spelet köras på lägst för ens var spelbart. Men det var knappt det.
Sedan dess har jag fortfarande läst att många har fortfarande har problem med spelet.

För mig funkar det bra, följde nån guide på nätet** om de inställningarna som var viktigast att sänka och sedan flyter det fint (30-40fps) på min gamla burk*. Dock har jag inte spelat någon stad över 10-15K invånare än, så kan eventuellt bli värre senare.

* GTX 1080 TI, 32 GB RAM & Ryzen 7 3700X

**

THB
Medlem

Vill ha mer kartor och bättre verktyg för terraforming, just nu är det väldigt simpelt med knappt några inställningsmöjligheter.

1
Skriv svar