Steams höstrea är igång!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Phew… bara -20% på Dave the diver
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
En sak jag ogillar med nya wishlistan är att utgivarna kan nu gömma hur mycket rabatt det är på spelet och enbart skriva ett pris.
Du kan dock fortfarande välja att sortera dom efter rabatt. Så tycker nästan det är skönare att bara se pris när dom ändå stor i fallande ordning utifrån rabatten.
Assassin’s Creed® IV Black Flag är bara 145kr
Tror jag köpte det för typ 70 spänn där för ett antal år sedan.
Ducati Streetfighter 848
En sak jag ogillar med nya wishlistan är att utgivarna kan nu gömma hur mycket rabatt det är på spelet och enbart skriva ett pris.
Suck..Här ska man njuta av rean och behöver ta upp kalkylatorn. Finns ingen annan logisk förklaring än att försvåra för konsumenterna. Börjar bli riktigt trött på dagens företag vid det här laget och gaben kommer inte undan
Rekommenderar för övrigt: Chants of Sennaar
Någon som har tips på bra roguelikes/lites?
Fastnat rejält för Soulstone Survivors och RPG/klass-elementen där, så gärna något i liknande still om det existerar!
Och om man får lägga till ytterliggare en begäran.. Spelen får gärna se okej ut rent grafiskt, inget Vampire Survivors eller annars pixel art. Får tyvärr svårt att avnjuta spelet i större utsträckning, oavsett hur bra spelet är systematiskt.
.:EDIT:.
Om man ska bygga lite mer preferensramar för att hjälpa med en eventuell rekommendation: Risk of Rain 2 är annars ett spel jag tycker mycket om också! Returnal är med på önskelistan..
< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >
< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >
Strateginörden inom mig velar mellan Shadow Empire och Conquest of Elysium 5. Choices, choices!
Det finns bara ett val… och det är båda!
Höstrea? Känns så sjukt😂 Vi i Jämtland har haft flera decimeter snö och upp mot 20 minus här i veckan😂 Det är fullfjädrad vinter här.
Och? Det har ni väl när ni andra har sommar också?
Funderar på att skaffa mig Disgaea 1, ska vara liknande som Final Fantasy tactics, typ bara 3 euro.
Jag har bara spelat Disgaea 2. Det är tokig humor, intressant och utmanande gameplay men vad jag gillar mest är musiken! Jag gissar på att 1:an bjuder på samma.
Man får nog räkna med 20 år gammalt gameplay idag dock! Men det är iofs bara 30-40 spänn. Musiken och berättandet kan väga upp?
Jag har bara spelat Disgaea 2. Det är tokig humor, intressant och utmanande gameplay men vad jag gillar mest är musiken! Jag gissar på att 1:an bjuder på samma.
Man får nog räkna med 20 år gammalt gameplay idag dock! Men det är iofs bara 30-40 spänn. Musiken och berättandet kan väga upp?
Många tyckte att man skulle starta med 1:an då det är enkelt att komma in i. Sen ska det ha det bästa storyn inom serien.
Ingen rea på BG3. Fan då
Hoppades också på det. Får nog köpa iallafall
Och? Det har ni väl när ni andra har sommar också?
Ni andra? Va?
Vi grinar iallafall inte när det kommer några dm snö medans ni sörlänningar inte ens tar er utanför porten😢 Men då kan ni stanna inne och läsa lokala nyheter om ”snö-kaoset”.
Ingen rea på BG3. Fan då
I mitt tycke kan man faktiskt betala fullpris för det. Å då finns det inte många sådana exempel för mig.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.