Steams höstrea är igång!

Robot
Steams höstrea är igång!

Tipsa fellow FZ:re om bästa klippen.

#rea, #steam


Medlem

Farligt farligt!

@keffkebab frälsa oss!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Phew… bara -20% på Dave the diver


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Releasehästryttare

En sak jag ogillar med nya wishlistan är att utgivarna kan nu gömma hur mycket rabatt det är på spelet och enbart skriva ett pris.

Medlem

Microsoft Flight Simulator: 40th Anniversary Standard Edition har äntligen lite rabatt.

Ska man slå till eller vänta på nästa version som borde komma snart? 🤔

FM-guru
F.d. Sisyr

Strateginörden inom mig velar mellan Shadow Empire och Conquest of Elysium 5. Choices, choices!

Medlem
Skrivet av Devan:

En sak jag ogillar med nya wishlistan är att utgivarna kan nu gömma hur mycket rabatt det är på spelet och enbart skriva ett pris.

Du kan dock fortfarande välja att sortera dom efter rabatt. Så tycker nästan det är skönare att bara se pris när dom ändå stor i fallande ordning utifrån rabatten.

Medlem

Höstrea? Känns så sjukt😂 Vi i Jämtland har haft flera decimeter snö och upp mot 20 minus här i veckan😂 Det är fullfjädrad vinter här.

Medlem

Ingen rea på BG3. Fan då

Medlem

Assassin’s Creed® IV Black Flag är bara 145kr

Medlem

Nej nej nej.. för många spel på min wishlist var med nu.. fan det blir dyrt.. ironiskt med tanke på att det är rea....

Medlem
Skrivet av tuxsmasher:

Assassin’s Creed® IV Black Flag är bara 145kr

Tror jag köpte det för typ 70 spänn där för ett antal år sedan.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv
Skrivet av Devan:

En sak jag ogillar med nya wishlistan är att utgivarna kan nu gömma hur mycket rabatt det är på spelet och enbart skriva ett pris.

Suck..Här ska man njuta av rean och behöver ta upp kalkylatorn. Finns ingen annan logisk förklaring än att försvåra för konsumenterna. Börjar bli riktigt trött på dagens företag vid det här laget och gaben kommer inte undan

Rekommenderar för övrigt: Chants of Sennaar

Medlem

Ett tips är att kolla in vilka bundles spelet är kopplat till, kan göra ganska mycket på priset. Om man exempelvis köper "Nordic Adventure Bundle" går rean på Bramble: The Mountain King upp från 50% (14,99€) till 80% (9,16€).

Testpilot

Någon som har tips på bra roguelikes/lites?

Fastnat rejält för Soulstone Survivors och RPG/klass-elementen där, så gärna något i liknande still om det existerar!

Och om man får lägga till ytterliggare en begäran.. Spelen får gärna se okej ut rent grafiskt, inget Vampire Survivors eller annars pixel art. Får tyvärr svårt att avnjuta spelet i större utsträckning, oavsett hur bra spelet är systematiskt.

.:EDIT:.
Om man ska bygga lite mer preferensramar för att hjälpa med en eventuell rekommendation: Risk of Rain 2 är annars ett spel jag tycker mycket om också! Returnal är med på önskelistan..


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Darkes tundgeon för 4,90 € känns inte som en dålig deal

Medlem

vad ni än gör, köp inte starfield


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Strateginörden inom mig velar mellan Shadow Empire och Conquest of Elysium 5. Choices, choices!

Det finns bara ett val… och det är båda!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Doom Eternal för 9,99EUR blev det för min del.

Medlem

För en gångs skull blir det inget denna gång. Har köpt så många spel senaste månaderna att det får räcka hehe.
Möjligtvis Julrean om det blir riktigt bra pris på något roligt.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Höstrea? Känns så sjukt😂 Vi i Jämtland har haft flera decimeter snö och upp mot 20 minus här i veckan😂 Det är fullfjädrad vinter här.

Och? Det har ni väl när ni andra har sommar också?

Medlem

Funderar på att skaffa mig Disgaea 1, ska vara liknande som Final Fantasy tactics, typ bara 3 euro.

Medlem
Skrivet av moondragon:

Funderar på att skaffa mig Disgaea 1, ska vara liknande som Final Fantasy tactics, typ bara 3 euro.

Jag har bara spelat Disgaea 2. Det är tokig humor, intressant och utmanande gameplay men vad jag gillar mest är musiken! Jag gissar på att 1:an bjuder på samma.

Man får nog räkna med 20 år gammalt gameplay idag dock! Men det är iofs bara 30-40 spänn. Musiken och berättandet kan väga upp?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jag har bara spelat Disgaea 2. Det är tokig humor, intressant och utmanande gameplay men vad jag gillar mest är musiken! Jag gissar på att 1:an bjuder på samma.

Man får nog räkna med 20 år gammalt gameplay idag dock! Men det är iofs bara 30-40 spänn. Musiken och berättandet kan väga upp?

Många tyckte att man skulle starta med 1:an då det är enkelt att komma in i. Sen ska det ha det bästa storyn inom serien.

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Ingen rea på BG3. Fan då

Hoppades också på det. Får nog köpa iallafall

Medlem

Blir nog att slå till på Judgment för 20€. 50% är mitt minimikrav för att överväga köp och det klarar det av precis.

Medlem

Tipsar om Dredge, mitt favoritspel i år

Medlem
Skrivet av Ender:

Och? Det har ni väl när ni andra har sommar också?

Ni andra? Va?

Vi grinar iallafall inte när det kommer några dm snö medans ni sörlänningar inte ens tar er utanför porten😢 Men då kan ni stanna inne och läsa lokala nyheter om ”snö-kaoset”.

Medlem
Skrivet av Matthias:

Tipsar om Dredge, mitt favoritspel i år

Bra smak! Riktigt kul spel 🥳


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Ingen rea på BG3. Fan då

I mitt tycke kan man faktiskt betala fullpris för det. Å då finns det inte många sådana exempel för mig.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

12
Skriv svar