Phil Spencer har 5,5 veckas Game Pass-speltid i år

Robot
Phil Spencer har 5,5 veckas Game Pass-speltid i år

Xbox-chefen är bland de 5 procent som spelat mest.

#phil-spencer, #xbox


Medlem

Måste ha missat mycket bra spel då.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Tror det är betald personal som lirat åt Phil så det ska se bra ut, själv kör han nog bara Switch

Medlem

oooch


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Nyheter på tv : En man har skjutits
Nyheter på fz: En man har spelat

Medlem

148 timmar i Starfield men bara 13 achivements? Jag ligger på runt 70 timmar och har 30 stycken. Undrar vad han har sysslat med i spelet.

Medlem

Va fan han har ju mer speltid än mig som är sjukskriven

Medlem
Skrivet av Påskmust:

148 timmar i Starfield men bara 13 achivements? Jag ligger på runt 70 timmar och har 30 stycken. Undrar vad han har sysslat med i spelet.

Kände samma sak. Ligger på ungefär samma som dig. Antagligen bara haft spelet igång.

Sen om det bara är gamepass som räknas så borde ju inte D4 ligga på den timern. Då menas det ju att han spelet så mycket på xboxen. Vilket inte alls är speciellt mycket. Knappt 3 timmar om dagen.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Allexz:

Nyheter på tv : En man har skjutits
Nyheter på fz: En man har spelat

Hmm, konstigt att en sida om spelnyheter rapporterar nyheter om... Spel 🧐

Medlem
Skrivet av Allexz:

Nyheter på tv : En man har skjutits
Nyheter på fz: En man har spelat

Det råder ingen tvekan om att de har nyhetstorka...

Kanske om tvnyheterna började prata mer datorspel skulle det bli mer intressant

Medlem

I call bullshit.

Medlem

Mycket ju. Flera hundra timmar mer än mig
Och då har han väl familj och ett mer krävande arbete även om spela förmodligen ingår i uppgifterna att testa vissa saker.
Trodde jag spelade ganska mkt för att vara ”generell människa”, dvs jobbar, knarkar inte spel utan nån timme här och där.

Medlem

Fan han får ta att rappa på lite: https://www.instagram.com/p/C02A16YqGvI/?utm_source=ig_web_bu...

Hans 917 tim är precis liite mer än 1/3 av mina 2716 tim


signatur

Requiēscat in pāce ~

Ambassadör
Xbox

Gött!

Blir nog mycket spelande på alla flygresor och hotellvistelser kan jag tänka mig.


signatur

Jump in.

Medlem

65h Powerwash Simulator blev min etta, men bara 3/60 achivements…

Medlem

topp 5% i timmar, spelresultat och upplåsta spelprestationer.
959 timmar. totalt antal spel: 226


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Personligen gissar jag att någon annan spelar på hans konto också. Har han barn?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

148 timmar i Starfield men bara 13 achivements? Jag ligger på runt 70 timmar och har 30 stycken. Undrar vad han har sysslat med i spelet.

Stått still på en plats.

Medlem
Skrivet av robbis:

Antagligen bara haft spelet igång.

I och med att han jobbar på Xbox är det kanske lättare att bara ändra i hans data än att hålla på låta xboxen gå på tomgång.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jobbigt att vara chef.

It's not a lake, it's an ocean

Märkligt att dessa data inte stämmer överens med de data jag får från TrueAchievements. Gamerscore och antalet achievements är lika, men inte antalet spel jag ska ha spelat eller ens vilket spel jag lagt ned mest tid på. Något är på tok. Själv har jag ingen aning, men jag tror inte jag har testat 46 olika spel i år. Det låter för högt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Majoren:

Tror det är betald personal som lirat åt Phil så det ska se bra ut, själv kör han nog bara Switch

Tidigare har han sagt att han mest spelar på devkits och därför inte kan boosta sitt gamerscore. Vem vet.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av lonian:

I och med att han jobbar på Xbox är det kanske lättare att bara ändra i hans data än att hålla på låta xboxen gå på tomgång.

Det tror jag inte är så enkelt kanske dock men... Undrar vilken % man själv ligger på.. jag tror inte jag har 900 på xbox men jag vet att det är några hundra timmar med tanke på att jag spelade typ 70timmar starfield första veckan bara! Men spelar overall mest på pc så där är nog 80% av tiden


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Konspirationerna är många 😁

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Märkligt att dessa data inte stämmer överens med de data jag får från TrueAchievements. Gamerscore och antalet achievements är lika, men inte antalet spel jag ska ha spelat eller ens vilket spel jag lagt ned mest tid på. Något är på tok. Själv har jag ingen aning, men jag tror inte jag har testat 46 olika spel i år. Det låter för högt.

https://i.imgur.com/kndsypB.jpg

laddat ner spelen igen? t.ex har jag inte spelat 226 spel i år, men jag böt nyligen ut en 1tb ssd till en 4tb ssd och för ett par veckor sedan dök seagate 2tb kortet upp. så man har laddat ner en massa spel (som en dåre) så att man kan skutta runt från spel till spel beroende på humör. kanske kan vara något liknande i ditt fall? laddat ner igen, kanske laddat ner något game pass spel som aldrig blev spelat. etc?


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av YmerXE:

laddat ner spelen igen? t.ex har jag inte spelat 226 spel i år, men jag böt nyligen ut en 1tb ssd till en 4tb ssd och för ett par veckor sedan dök seagate 2tb kortet upp. så man har laddat ner en massa spel (som en dåre) så att man kan skutta runt från spel till spel beroende på humör. kanske kan vara något liknande i ditt fall? laddat ner igen, kanske laddat ner något game pass spel som aldrig blev spelat. etc?

Inte vad jag kan minnas. Det är klart att det säkert finns några spel där som jag hoppat in i i 5 minuter för att sedan aldrig återvända. Ska försöka räkna.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Mitt mest spelade spel för året är Stardew Valley, det är min fru som spelar! Tvåa är Starfield vilket jag är själv på, tredje plats hamnade Hogwarts Legacy på som också bara hon spelar.

Är det hennes konto jag är på då om hon har både första och tredje plats?!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ribcage:

Konspirationerna är många 😁

Haha ja. Mer folie någon?


signatur

Jump in.

Medlem

Undrar hur många timmar han har på Playstation 5 senaste åren. Han lär knappast velat missa de bra spelen som släppts där.

Medlem

Var inte så märkvärdigt, har själv runt 1200 timmar runt om alla platformar och jag tycker inte jag spelar så värst mycket.

123
Skriv svar