FZ spelar SWAT, supersmurfar och Ernst-simmar – Vad spelar du i helgen?

Robot
FZ spelar SWAT, supersmurfar och Ernst-simmar – Vad spelar du i helgen?

Eller kollar du FZ:s uppesittarkväll hela helgen?

#spelhelg


Medlem

Bålder’s Gäjt 3 såklart.

Medlem
Medlem

re4 remake vr mode


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Oj oj. Jag vet inte vad jag ska lägga tiden på. Powerwash simulator blir det säkert lite 👍

Releasehästryttare

Var är alla fps rävar? Tribes 3 har ju speltest igen!

Medlem

Battlebits Remastered


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Zelda TotK, fortsätter efter smygstart i veckan. Är lite förvirrad men myskänslan har infunnit sig så det bådar gott.

Medlem

Blir det någon tid över så fortsätter jag nog med Tales of Zestiria.

Medlem

Generation zero eller farming simulator.

Quake-konnässsör

Warframe senaste uppdatering "Whispers in the Wall" ska klaras av och samlas ihop material, försöka klara av första genomspelningen av Cyberpunk 2077 både expansionen och grundspelet, samt Ready of Not ska spelas en del när nu patch 1.0 har släppts.

Ready of Not är något man har spelet under early access, och något som jag har tyckt om riktigt mycket. Känns som en friskvind ihop med att Ubisoft har smutsat ned namnet som är Tom Clancy på alla sätt som är möjligt för en taktiskt shooter.

Äventyret genom Yakuza serien skall förmodligen fortsätta, då jag har precis börjat spela serien så är jag inte lika inbiten i den, men har förstått att Yakuza 0 är en bra plats att börja på, också ett av de bättre spelen.

Efter det tror jag inte att det finns så mycket plats för annat.

Medlem

Ska spela klart Triangle Strategy, sen blir det nog lite Mariokart 8 och Apex Legends också.

Skrivet av oggeman:

Zelda TotK, fortsätter efter smygstart i veckan. Är lite förvirrad men myskänslan har infunnit sig så det bådar gott.

Jepp, kände mig märkligt vilsen när man kom ner på backen första gången. Men är ju lite av tjusningen med det spelet.

Medlem

Börjat plöja igenom ett hårt moddat Mechwarrior 5: Mercenaries igen - det blir verkligen ett helt annat spel när man moddar det ordentligt, vilket är tur med tanke på att det är klart mediokert per default. 😅 Dummare AI och pathfinding får man leta efter, och författandet och röstskådespeleriet är... inte särskilt bra.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

rug
Medlem

Ready or Not! Har lagt många timmar redan innan men vilket lyft det var att köra "färdiga" versionen idag! Kommer vara riktigt najs med en full stack coop

Medlem

Ready or not!

Medlem

God Of War: Ragnarök

Medlem

Flyga nysläppta Pilatus PC-12 i Microsoft Flight Simulator såklart. Ett flygplan jag väntat på i två år och som släpptes förra veckan.

Medlem

Starfield


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Wreckfest blev jag spontant sugen på


signatur

//monster

Medlem

Ska testa Somerville, ser mysigt ut

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ska testa Somerville, ser mysigt ut

Det är ju iaf kort ☺️

Medlem

Hunt Showdown och Escape from Tarkov.

Medlem

Firar att det är en arbetsdag till julledighet med att spela Rogue Trader (PC) CRPG

Medlem

Nu blir det till att spela Serious Sam Siberian Mayhem

It's not a lake, it's an ocean

Har äntligen fått tid att hoppa in i Samba de Amigo: Party Central. Behöver lite lättsam underhållning nu. Överraskande välgjort.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Gaara:

Ska testa Somerville, ser mysigt ut

Hoppas du gillar det. För mig var det en stor besvikelse.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Hoppas du gillar det. För mig var det en stor besvikelse.

Jag hade inga höga förväntningar, tyckte bara det såg ut lite som Limbo/Inside vilket jag gillade, dock va Somerville inte lika bra men väl värt de 4timmarna det tog att gå igenom iaf.

1
Skriv svar