Lanseringstrailern för Suicide Squad: Kill the Justice League är här

Robot
Lanseringstrailern för Suicide Squad: Kill the Justice League är här
Medlem

Är det elakt att säga att jag hoppas detta spel floppar hårt? Och studior fattar att allt inte kan vara live service? Se hur det gick för Marvel Avenger. Kan inte ens spela det längre.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Är det elakt att säga att jag hoppas detta spel floppar hårt? Och studior fattar att allt inte kan vara live service? Se hur det gick för Marvel Avenger. Kan inte ens spela det längre.

Fast varför ens hoppas på det? Live service är riktigt nice OM det görs rätt imo, allt behöver inte vara single player

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Är det elakt att säga att jag hoppas detta spel floppar hårt? Och studior fattar att allt inte kan vara live service? Se hur det gick för Marvel Avenger. Kan inte ens spela det längre.

Varför hoppas att något genre spel går dåligt?

Allt är inte live service... släpps väldigt mycket mer spel som inte är live service än live service spel

Medlem

Jag hatar multiplayer och Live service så detta spel är helt ointressant för mig men grattis åt de som gillar denna typen av underhållning.

Medlem

Jag känner mig rätt ensam om att vara nyfiken på detta faktiskt, tror det kan bli kul.

Medlem

jag hoppas det överraskar, folk har haft så överdrivet pissig attityd över det hela, finns väl lite man kan vara skeptisk eller missnöjd med, men spelet har inte ens släppts än ffs

1
Skriv svar