Farming Simulator 22 har lockat sex miljoner glada bönder
Riktigt bra spel.
Spelar inte på ett tag nu men återkommer då och då. Börjar om alldeles för ofta så hinner sällan få dom där riktigt stora gårdarna
Försåtligt också 22:an enligt mig är nog de bästa Farming spelet efter Giants har mer kontroll över sitt spel och har mer fria händer va de kan göra, dessutom så har 22:an sina produktioner man kan skaffa om de är från basspelet, DLC eller från mods. Vilket blir ett roligt moment och inte bara skörda och sälja utan man kan göra något med det.
AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro
Riktigt bra spel.
Spelar inte på ett tag nu men återkommer då och då. Börjar om alldeles för ofta så hinner sällan få dom där riktigt stora gårdarna
Exakt samma här, blir lätt överväldigad när det väl börjar dra iväg med inkomster och utgifterna
Trevligt tidsfördriv och att spela tillsammans med ett gäng andra gör spelet riktigt underhållande. Kan även tipsa om att Farmers Dynasty ligger ute för 61,80kr på PSstore för närvarande, ser lovande ut.
Funkar MP bra för dig? Jag och en tjejkompis har försökt flertalet gånger under året att dra igång en server, vilket är hopplöst, vi kan inte se varandras servrar 90% av gångerna, så vi ger upp :/
Exakt samma här, blir lätt överväldigad när det väl börjar dra iväg med inkomster och utgifterna
Funkar MP bra för dig? Jag och en tjejkompis har försökt flertalet gånger under året att dra igång en server, vilket är hopplöst, vi kan inte se varandras servrar 90% av gångerna, så vi ger upp :/
I början hade vi bekymmer med MP i.o.m. att hitta och ansluta till hosten. Vill minnas att hosten var tvungen att ange specifika inställningar i stil med Friends only = Off och Auto accept = Off. Därefter startade hosten spelet i co-op, andra skickade en request att joina efter att sessionen/världen hade laddats och hosten accepterade förfrågan in-game.
Detta var på PS5.
Constants and variables
I början hade vi bekymmer med MP i.o.m. att hitta och ansluta till hosten. Vill minnas att hosten var tvungen att ange specifika inställningar i stil med Friends only = Off och Auto accept = Off. Därefter startade hosten spelet i co-op, andra skickade en request att joina efter att sessionen/världen hade laddats och hosten accepterade förfrågan in-game.
Detta var på PS5.
Åh fan... Tack för instruktion, ska nog testa redan ikväll faktiskt, förhoppningsvis funkar det bättre nu.
Testade senast i September