27 000 Call of Duty-konton får känna på bann-hammaren

Robot
27 000 Call of Duty-konton får känna på bann-hammaren

Mer hammarslag att vänta, säger Activision.

#call-of-duty, #fusk


Medlem

Många kanske undrar det jag har undrat under en långtid och det är "varför väntar alltid företag med att banna folk och bannar alla samtidigt?"

Finns två anledningar till det.

1. Om dom bannar folk direkt efter att fusket är upptäckt kommer företagen som skapar fusk programmen kunna lista ut vad det var som triggade anti-cheat. Genom att vänta blir det svårare för dom att veta.

2. Om dom bannad i en stor klunga kommer anti-cheat programmen få en massa klagomål och kräva refunds som skadar deras Rykte.

Det här är relativt nytt för mig så ville dela med mig

Medlem
Medlem
Skrivet av jehuty:

Många kanske undrar det jag har undrat under en långtid och det är "varför väntar alltid företag med att banna folk och bannar alla samtidigt?"

Finns två anledningar till det.

1. Om dom bannar folk direkt efter att fusket är upptäckt kommer företagen som skapar fusk programmen kunna lista ut vad det var som triggade anti-cheat. Genom att vänta blir det svårare för dom att veta.

2. Om dom bannad i en stor klunga kommer anti-cheat programmen få en massa klagomål och kräva refunds som skadar deras Rykte.

Det här är relativt nytt för mig så ville dela med mig

De får inga refunds om de väntar nog länge.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Många kanske undrar det jag har undrat under en långtid och det är "varför väntar alltid företag med att banna folk och bannar alla samtidigt?"

Finns två anledningar till det.

1. Om dom bannar folk direkt efter att fusket är upptäckt kommer företagen som skapar fusk programmen kunna lista ut vad det var som triggade anti-cheat. Genom att vänta blir det svårare för dom att veta.

2. Om dom bannad i en stor klunga kommer anti-cheat programmen få en massa klagomål och kräva refunds som skadar deras Rykte.

Det här är relativt nytt för mig så ville dela med mig

Visste inte detta, tack för att du delade med dig! Och tack och god natt, alla fuskare!

1
Skriv svar