Diablo IV presenterar den nya spiritborn-klassen

Medlem

Njaee Path of Exile blir det för min del...sen blir det Path of Exile 2.
Inte ens haft nån lust att röra D4! Rip Diablo och Blizzard för den delen.

Medlem

Varje gång jag ser något från Diablo4 får jag typ obehagskänslor. Det känns verkligen som de inte kan göra något rätt med det spelet.

"Spiritborn" Är det försökt att ge oss en druid som inte ser ut som den skulle kollapsa efter att springa 5 meter?

Kan dom ge spelarna något klassiskt från serien, eller är det typ tvångsmässigt behov att distansera sig från hela sin legacy av nya teamsen?

Går det att döda diablo i diablo än?

Medlem

D4 är by far den bästa diablo jag spelat, men har också höga förväntningar till Path Of Exile 2. Ja visst diablo 1 och 2 är legendariska, men d4 slå dem på alla andra sätt förutom storyn, så det är värt att testa D4. Efter alla patcher den är bättre än någonsin.

Medlem

D4 är ett dåligt spel.

D4 är ett bra spel.

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Jag förstår vad du menar. Men jag brukar vilja köra en "self found" stil när jag kör. Men visst hittar man nåt som ser bra ut så sparar jag det.

Jag köper mycket hellre regelbundna expansioner i ett spel, som erbjuder rikligt med nytt innehåll och allt det där som de nu istället lagt i en ”butik”, och säljer till det sammanlagda priset av tjogtals expansioner.
Det hade ju varit kul…du vet, som förut?

Medlem

Att diskutera om ett spel är bra eller dåligt är ju så otroligt meningslöst. Det är som att diskutera musik, om en viss låt är bra eller dålig. Som min musiklärare på högstadiet sa ”All musik är bra för den som gillar den”. Det är exakt samma med spel, alla spel är faktiskt bra för de som gillar dem. Man behöver inte hålla på att tycka så mycket hit och dit för vi alla tycker/gillar ju olika, det är ju bara att respektera det.

PS. En kompis till mig ser alltid alla filmer som har lägre än 2.0 på iMDB för då vet han att han kommer att gilla dem. Han gillar inte det allmänheten gillar. Smaken är olika när det gäller allt, inklusive spel.

123
Skriv svar