Capcom har spikat datumet för Monster Hunter Wilds öppna beta

Robot
Capcom har spikat datumet för Monster Hunter Wilds öppna beta

Och ger oss en trailer för ett nytt område.

#Capcom, #Monster-hunter-wilds, #nyhetstips

Medlem

Nice! Har plöjlt ned tusentals timmar i World så detta är en big happening för mig.

Medlem

riktigt taggad, hoppas verkligen man kan spela det, deras recommended hardware är fakkin crazy, i5-11600k och RTX 4060 för att köra spelet vid native 720p och 30fps.

Dom vill att man ska ha på både framegen och DLSS för att få det till 1080@60.

Detta ger mig möjlighet att testa ifall man får 1080@60

om jag kommer ihåg rätt så var worlds ganska skit performance-mässigt vid launch också. kommer ihåg att jag fick +20fps av att modda bort volumetric fog osv som dessutom gjorde spelet snyggare.

Framegen på allt under 60fps är dessutom fruktansvärt laggigt, är definitivt inte något man ska aktivera för att uppnå 60. men enligt capcom så är det så.

Medlem

Älskar Monster Hunter. Blir å hoppa in direkt den 28.

Medlem

Gillade worlds riktigt mycket, fastna dock aldrig för Rise.
Hoppas detta blir bra.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

World var skitkul, trots deras fruktansvärt bökiga multiplayer. Hoppas Wilds kan göra den biten lite mer sömlös.

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Medlem

My PC is not READY!!! Nor is my bank or free time

Fortsätter i World..

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar