På jakt efter trosor - Pantsu Hunter
Alltså, om spelet är välgjort och bra på riktigt så är ju namnet lite olyckligt för det är ju svårt att inte döma ut det på förhand med en sån titel... 🙈
Kanske säger mer om oss och hur lätt det är att döma ut sånt man själv inte förstår sig på 😅
Alltså, om spelet är välgjort och bra på riktigt så är ju namnet lite olyckligt för det är ju svårt att inte döma ut det på förhand med en sån titel... 🙈
Apropå det så är visuella novellen "Kana: Little Sister" ett av de mest gripande spelen jag nånsin stött på. Också en lite olycklig titel och premiss som kan ge en väldigt skev bild innan man testat det, men det spelet har en fantastisk story.
Jo men exakt, titeln är ju vad den är… sen tror jag att mängden snuskspel som släpps på Steam varje dag, spel som mer eller mindre är hjärndöda Unity shovleware projekt, alternativt hjärndöda VNs gjorda i RenPy, som gör att man automatiskt tror att det här är ännu ett sådant perverst spel.
Pantsu Hunter tycker jag lyckas med balansen story, gameplay, och humor ganska bra, inte lika pretentiöst som typ Coffee Talk eller allvarligt som Night Call. Men man tänker ändå efter lite grann när man är klar.
Åh, tack för tipset, ska spana in Kana: Little Sisters. Känns lite som om namnen och premisserna på en hel del VNs är rätt så normala i andra delar av världen, typ östra Asien, synd att man då går miste om bra historier.
Kanske säger mer om oss och hur lätt det är att döma ut sånt man själv inte förstår sig på 😅
Är det främmande så är det farligt!!!!!!!
Gillar föresten att det kan visas död och misshandel på bästa sändningstid men en snubbe som vill stjäla trosor för att han tror att man då bättre kan förstå sig på damer är hemskt farligt 😂
Gillar föresten att det kan visas död och misshandel på bästa sändningstid men en snubbe som vill stjäla trosor för att han tror att man då bättre kan förstå sig på damer är hemskt farligt 😂
Ganska sjukt när man tänker på det
Pratade faktiskt om just Pantsu Hunter i ett avsnitt av vår podd!
https://open.spotify.com/episode/79FODlRDN0uOnkgdQh4sQB?si=b8...
Pratade faktiskt om just Pantsu Hunter i ett avsnitt av vår podd!
https://open.spotify.com/episode/79FODlRDN0uOnkgdQh4sQB?si=b8...
Bra!
Spelade något liknande när jag var gick på mellanstadiet typ, men då som online spel på nån random hemsida som jag inte minns. Kommer inte heller ihåg handlingen men jäklar va spännande det var det då!
Vet inte riktigt vad jag ska tycka idag men alla recensioner uppskattas naturligtvis, tackar!
Älskar kommentarerna i tråden haha
Spelade något liknande när jag var gick på mellanstadiet typ, men då som online spel på nån random hemsida som jag inte minns. Kommer inte heller ihåg handlingen men jäklar va spännande det var det då!
Vet inte riktigt vad jag ska tycka idag men alla recensioner uppskattas naturligtvis, tackar!
Älskar kommentarerna i tråden haha
Det blev en väldigt rolig tråd, hoppas den får leva ett tag till.