Nintendo tipsar: Låt inte hunden kissa på din Switch

Robot
Nintendo tipsar: Låt inte hunden kissa på din Switch

Fan, kunde dom väl varnat för innan. Too late nu liksom..

Medlem

"Husdjurs-saliv och -urin kan få enheten att sluta fungera"... De säger inget om människors kroppsvätskor, så fritt fram att kissa på din Switch!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Bennii:

"Husdjurs-saliv och -urin kan få enheten att sluta fungera"... De säger inget om människors kroppsvätskor, så fritt fram att kissa på din Switch!

På förekommen anledning: vi har provsmakat på kassetter, men att provkissa... där säger vi nej!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

På förekommen anledning: vi har provsmakat på kassetter, men att provkissa... där säger vi nej!

Precis lika beska som de lovade! Vi var nog många vuxna som inte riktigt trodde på dem 😆

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Men hur kommer Switch 2 att tolerera husdjurs kroppsvätskor? Inte kan väl denna tweet ha uppstått i ett vakuum? Nintendo vill säkert öka medvetandet kring frågan inför den kommande lanseringen och nya konsolens kanske vassaste USP. Hoppas svaren kommer att stå att finna i ryktestråden snart.

Medlem

<3 Calle
Frågan är ju om han smaker bittert.
Är det någon som har erfarenheter om detta?

signatur

Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange

Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange

Geeks Gaming
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Nu tycker jag du är lite tramsig

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Fan, kunde dom väl varnat för innan. Too late nu liksom..

Eller hur, här har hundar och katter gått och kissat på konsolen i flera år och de har inte varnat om det så trott det är okej och först nu kommer detta? Jahapp för be dem sluta med det då

Medlem

Var ett perfekt stöldskydd, att ha Switchen i kattlådan ju - ingen som rotar där, slut med det alltså.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Elakt av Nintendo att skylla joycon-drift på stackars hundar.

1
Skriv svar