I äventyrsspelet My Little Puppy lirar man som en corgi i hundhimlen

Robot
I äventyrsspelet My Little Puppy lirar man som en corgi i hundhimlen
Medlem

Det är är veckans Fredriks fluffsiga hörna, va?

Medlem

GOTY

5/5 tassar 🐾

10/10 ben 🦴

Medlem

Synd att man inte spelar som en katt. Då hade jag nog blivit intresserad.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Redaktör
Ponny
Skrivet av AdamMK:

Det är är veckans Fredriks fluffsiga hörna, va?

En stark contender är det. Kan inte bestämma mig för om jag mår mest bra eller dåligt? Börjar tänka på alla mina älskade katter och det blir... ja, det blir många känslor.

signatur

En Bamseponny av folket

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

klart man bölar när man såg trailen, kommer att köpa och spela det. men vet inte när jag kommer klara av att göra det. då jag tog bort min älskade corgi i höstas.

signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

En stark contender är det. Kan inte bestämma mig för om jag mår mest bra eller dåligt? Börjar tänka på alla mina älskade katter och det blir... ja, det blir många känslor.

Samma här. Dubbla känslor. Så häftigt att nån gör spel av en naiv fantasi som många djurägare nog haft, men samtidigt blir man så himla ledsen av saknad. Och för att allting måste ha ett slut.

signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

klart man bölar när man såg trailen, kommer att köpa och spela det. men vet inte när jag kommer klara av att göra det. då jag tog bort min älskade corgi i höstas.

Oj, just en corgi också!

Hundar är bäst. Men det är knappt man klarar äga dem just för det där med hur det jämt måste sluta.

signatur

Memento Mori

1
Skriv svar