GTA VI – trailer 2 är släppt!

Robot
GTA VI – trailer 2 är släppt!

Skit i popcornen – det är dags att titta.

#gta-vi, #rockstar

MrU
Medlem
Medlem

Fantastisk grafik! Hoppas det är roligare att spela och mer levande än femman

Medlem

Alltså det ser nästan för bra ut, detaljrikedomen är helt sinnesjuk

Medlem

Helvete vad bra det ser ut, satt och kikade med en oled-skärm. Rysningar tamefan.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Visst är grafiken imponerande men det är ändå berättandet som tycks tagit det stora klivet och höjer det flera nivåer över resten av spelindustrin. Verkar bli helt amazing och kan inte vänta på att få spela denna! Synd på att det är över ett år kvar men släpps så mycket i år så det kommer nog gå fort ändå!

Medlem

Vad har hänt med den manliga karaktären?
Är det ens samma som visats tidigare?

Medlem

Ser ut att köra lika bra som Nintendos game chat, Satan vad det hackar.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Han blev extremt, extremt, extremt het.

FM-guru
F.d. Sisyr

Klart fan den släpps när jag sitter på tåget och inte har tillgång till en "riktig" skärm förrän torsdag.

Edit: Äsch, ingen gameplay. Då spelar det mindre roll!

Medlem

Snyggt! Men vore kul att se lite gameplay snart.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Gertzy:

Visst är grafiken imponerande men det är ändå berättandet som tycks tagit det stora klivet och höjer det flera nivåer över resten av spelindustrin. Verkar bli helt amazing och kan inte vänta på att få spela denna! Synd på att det är över ett år kvar men släpps så mycket i år så det kommer nog gå fort ändå!

Håller med! Jag kommer på mig själv med att redan "roota" för Jason och Lucia. Och jo: tiden kommer gå fort. De där ett och ett halvt åren sedan trailer 1 flög ju fram.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Verkligen snyggt i 4k trailern

Redaktör
Ponny
Skrivet av Toffifee:

Han blev extremt, extremt, extremt het.

Sicken svärmorsdröm!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Unholydude:

Ja, jag håller med. Prestandan kommer nog vara sisodär.

Men det är inte jättelångt till nästa konsolgeneration. Man får tänka på det som ett next-gen-spel.

Medlem
Releasehästryttare

Är inte varje dag som man ser en nyhetspost helt i CAPS på Fz

Sen tyckte jag trailern va sådär, men kanske hade för höga förväntningar.

Skribent
Skrivet av jeppe109:

Eller hur. Fattade inte att det var han först.

Medlem
Skrivet av Devan:

Är inte varje dag som man ser en nyhetspost helt i CAPS på Fz

Någon blev helt till sig!

Såg fantastiskt ut. Min hype är sedan innan enorm, nu ännu mer.

signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Klart fan den släpps när jag sitter på tåget och inte har tillgång till en "riktig" skärm förrän torsdag.

Edit: Äsch, ingen gameplay. Då spelar det mindre roll!

Skrivet av Fluffo:

Snyggt! Men vore kul att se lite gameplay snart.

Om jag inte minns fel så fick vi väl ingen gameplay-trailer till varesig GTA IV eller GTA V så jag räknar inte med det denna gången heller.
Jag kan ju som alla andra konstatera att det ser väldigt snyggt ut, men jag fick inte riktigt feeling av denna trailern. Kanske pga att det är sååå långt bort? Får testa igen på bättre skärm och med fetare ljud

Medlem

Galet snyggt, ser framemot gameplay. Då får vi se om det blir ett köp eller ej.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av brunnlake:

Om jag inte minns fel så fick vi väl ingen gameplay-trailer till varesig GTA IV eller GTA V så jag räknar inte med det denna gången heller.
Jag kan ju som alla andra konstatera att det ser väldigt snyggt ut, men jag fick inte riktigt feeling av denna trailern. Får testa igen på bättre skärm och med fetare ljud

Mycket möjligt. Det var ju på Hedenhös tid som femman kom, så jag minns inte direkt.

Medlem
Skrivet av Force:

Alltså det ser nästan för bra ut, detaljrikedomen är helt sinnesjuk

Exakt, det ser inte ut som Vice City. Spel behöver egentligen inte vara mer detaljerade än så. Men det blir ändå köp. Och inte tänker jag vänta på nån rea heller. Jag gör som jag gjort sen 2002, köper GTA när det är skinande nytt

Medlem

Ser välgjort ut.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Exakt, det ser inte ut som Vice City. Spel behöver egentligen inte vara mer detaljerade än så. Men det blir ändå köp. Och inte tänker jag vänta på nån rea heller. Jag gör som jag gjort sen 2002, köper GTA när det är skinande nytt

Ja, jag är 100% emot pre orders, men denna gången kan fysiska utgåvorna ta slut dag ett så det får nog bli preorder denna enstaka gången

Och det kommer säkert bli att jag köper det sen när det kommer till PC också om jag känner mig själv rätt.

Medlem
Skrivet av Unholydude:

Skrivet av bluebird:

Ja, jag håller med. Prestandan kommer nog vara sisodär.

Men det är inte jättelångt till nästa konsolgeneration. Man får tänka på det som ett next-gen-spel.

Står att det är "captured on PS5" , antar dom menar Pro.
om det flyter så där "bra" på den så tycker jag synd om Series S. XD

Medlem
Skrivet av jabba777:

Står att det är "captured on PS5" , antar dom menar Pro.
om det flyter så där "bra" på den så tycker jag synd om Series S. XD

Det vore ju helt bedrövligt om det var Pro men att de inte skriver ut det. Blir ju falsk marknadsföring.

Jag gissar på vanliga PS5.

Medlem

Jävlar vad nice

Medlem

Mmm... jag är lite skeptisk. Grafiken ser ju bra ut men får "uncanny valley" vibbar av den. Sen tycker jag att rösten till Jason är typ helt fel på nåt sett? Det låter exakt som Nolan North. Men vi får la se hur det blir...

signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Ser exakt ut som jag minns GTA 3.

Skriv svar