Diskutera – Vilken superkraft från spel vill du ha?
Teleport så skulle man teleportera till diktaturer o teleportera bort deras vapen och guldtackor eller nåt 😛
Teleportering - teleportera mig in i en bank sen behöver jag aldrig mer jobba i mitt liv.
Eller
Aldrig behöva sova - Sova är tråkigt, vill kunna vara vaken 24/7 utan att behöva känna trötthet.
Kolla på filmen Jumper så kommer ni i se att det är en jobbig kraft att ha.
Kolla på filmen Jumper så kommer ni i se att det är en jobbig kraft att ha.
Har sett den filmen, han har det jättebra tills teleporterings poliserna kommer och jagar honom
Healing/Regen tror jag. Utan god hälsa så funkar inte så mycket annat heller.
Ingen om jag levde i denna värld. Skulle bli jagad av hela världen, inspärrad och experimenterad på. Du skulle inte haft något liv
Enda är om man skulle haft gudakraft så ingen skulle kunna göra något mot dig.
Förstår hur du tänker, men jag antar och utgår ifrån att frågeställningen var med det i åtanke och att man inte blir utsatt för sådant.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Reapers förmåga från Mass Effect, så att jag långsamt kan indoktrinera min omgivning och världen att tycka och tro vad jag vill. Skulle kunna ställa till med så mycket ofog 😅
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Falla ner från stup och gå därifrån
Är du ute i naturen mycket eller har du otur i trappor?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Är du ute i naturen mycket eller har du otur i trappor?
Trottoar-kanter och trappor varje dag 😀
Ja de självklara valen är väl de självklara som Godmode, eller ta krafter från en karaktär som Dante, Goku, Alucard, Kratos eller Kirby. Vilken av de som helst hade inte suttit fel.
Mindre OP kraftpaket som ändå skulle vara väldigt användbart är väl vara Mind Control. Det kan man göra mycket med, eller övermänskliga hacking skills. Vilken som helst av de skulle vara helt okej med.
Dock inget slår flyga om man bara vill ha kul och chilla.