The Legend Of Tompa Tee – sista chansen
Vad erbjuds för betalningsalternativ?
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Fick en av min snälla bror @keffkebab
Det hade varit ytterst trevligt om det hade kommit en samlingstisha med samtliga profiler som jobbar och har jobbat på FZ genom åren. Jag inser såklart att det är en omöjlighet att det blir en realitet, men man kan ju alltid drömma.
Håll era drömmar vid liv! Klysha men i alla fall, tänker alla skäggiga gubbar med Calle med det längsta skägget av alla. Swec hade i alla fall en suverän tjej med ett tag, glömt vad hon hette men hon var bra och växte in i rollen på ett suveränt sätt, men var är alla kvinnor? Är säker på att det finns kvalificerade av det andra (bättre) könet. IMO skulle det behövas. Kanske FZ skulle behöva könskvotera?
Känner lite på mig att jag inte får några upvotes från den här crowden, men jag är van
Till och med superkonservativa könsfixerade USA och förmodligen övriga världen har ju kommit längre när det kommer till det. Har svårt att jag skulle tänka mig att gilla att jobba på en plats helt dominerad av endast män eller kvinnor för den delen. De mest trivsamma jobben jag haft så har det varit uppdelat ganska jämnt mellan både kön och åldrar.
Jag har varit stolt ägare nu i ca två veckor eller så och är mycket nöjd. Många på jobbet som undrade vem det var på tshirten.
Fattar, vem skulle inte varit stolt? Förstår alla frågor om 90'tals viben och om det är han som spelade bas med MJ i Thriller videon?
Geeks sänder sina varmaste tack! (Och personligen säger jag ingenting om ditt omdöme.)
Den här kommer rädda min pension en vacker dag.