Black Ops 6 gör reklam för mikrotransaktioner när du byter vapen

Robot
Black Ops 6 gör reklam för mikrotransaktioner när du byter vapen
Medlem

Srzly?

Vet inte om jag skall skratta eller gråta.

Medlem

Fördomstankar är ju att deras fanbase i stort kommer inte att bry sig. De kommer att fortsätta att köpa DLC och framtida CoD-titlar vilket leder till att det här kommer bli mer vanligt framåt, sett till hela branschen.

Medlem

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Inte förvånad, målgruppen köper, helt enkelt. Fram till och med att det här regleras på EU-nivå, i alla fall för vår del, så kommer det här existera...

Skrivet av Josu:

Fördomstankar är ju att deras fanbase i stort kommer inte att bry sig. De kommer att fortsätta att köpa DLC och framtida CoD-titlar vilket leder till att det här kommer bli mer vanligt framåt, sett till hela branschen.

Skulle ha läst innan jag skrev mitt inlägg. Då hade jag bara kunnat +1 det här inlägget

signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem

Vidrigt. Activision har nått en ny lägstanivå.

signatur

Forumets Mega Drive-expert!

Medlem

Fy fan va vidrigt av Activision! Det blir bojkott!

Medlem

Förstår inte problemet. Microsoft behöver få in pengar för det går ju rätt dåligt för företaget.

Medlem

Fan vad sorgligt, och då menar jag det faktum att detta är normaliserat bland unga gamers.

Antingen cod, eller roblox där allt kostar etc.

signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Microsoft vill ju ha tillbaka sina 70 miljarder dollar. Kämpa, kämpa! 💸

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Fan vad sorgligt, och då menar jag det faktum att detta är normaliserat bland unga gamers.

Antingen cod, eller roblox där allt kostar etc.

Japp, en hel generation av gamers har vuxit upp med tanken att allting ska kosta litegrann, vad du än gör i spelet...

När en annan växte upp så var normen att du behövde göra något speciellt i spelet för att låsa upp ett skin eller liknande, inte öppna upp lädret.

Medlem

Fan vad billigt det känns när det visar sig att fullprisprodukten man har köpt ser ut som en pop-up store.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Japp, en hel generation av gamers har vuxit upp med tanken att allting ska kosta litegrann, vad du än gör i spelet...

När en annan växte upp så var normen att du behövde göra något speciellt i spelet för att låsa upp ett skin eller liknande, inte öppna upp lädret.

150 headshots med M24 = Red Tiger Camo!

Medlem

Sådant som behövs när man bara tar betalt 110€ för spelet.

Medlem

Dystopiska filmer med reklam överallt tycks bli verklighet i spel

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

1
Skriv svar